Upotrijebite funkciju predsoblja i zaustavite gubljenje potencijalnih klijenata

Koristite našu uslugu na nekoliko načina. Naši agenti su posebno obučeni za profesionalno primanje razgovora s vašim kupcima. Naša usluga uključuje:

  • Odgovaranje na telefon
  • Razgovor
  • Ulazak u CMS
  • Pošaljite e-poštu odgovornoj osobi
  • Prosljeđivanje odgovornoj osobi

Slijedimo vaše smjernice i preuzimamo 99% svih poziva. Koristite našu uslugu i plaćajte samo za obavljeni posao.

Kontaktirajte nas bez obaveze

Značenje

U većini slučajeva tajništvo obavlja predsoblje. Sekretarijat mora odrediti kome će se poziv proslijediti i da li se ne smije snimati i slati odgovornom osobom kao e-mail.

Funkcija predsoblja je usporediva s filterom za neželjenu poštu s proširenim funkcijama. Vi odlučujete koji će pozivi proći i kako se nositi s različitim razlozima.

Prednosti

Prije nego što nastavimo, želio bih ukratko razgovarati o IVR (Interaktivni glasovni odgovor) sustavu. IVR je digitalni recepcionar koji svojim kupcima usmjerava na željeno područje pružanja usluge unosom brojeva.

U nastavku poredimo različite prednosti predsoblja i IVR-a.

Predsoblje IVR / digitalni recepcionar
Osoba za lični kontakt Povoljno
Teže zavarati Povećanje efikasnosti zaposlenih
Optimizirana bilješka razgovora Štedi vrijeme
Ulazak u CMS Dobra konverzija olova
Prilagođeno kupcu Skalabilnost / pregled
Vrlo dobra konverzija olova
Poboljšanje brenda

Kao što vidite, u oba područja postoje različite prednosti. Često se koristi kombinacija oba. Ako IVR ne može kvalificirati pozivatelja, on završava u tajništvu.

Funkcija predsoblja s osobnim telefonskim partnerom za razgovore izuzetno je korisna. Prilikom preusmjeravanja poziva, druga strana također ima puno više informacija.

Uz to, podaci se u CMS unose na prilagođeniji način, a kvalifikacija i konverzija potencijalnih klijenata također se povećavaju, jer pozivalac bilježi mnogo detaljnije podatke. Sami odlučujete koja pitanja treba postaviti.

Kako to funkcionira

Kako biste mogli koristiti našu funkciju predsoblja, imamo vrlo jednostavan plan procesa koji nam pomaže u međusobnoj komunikaciji. Izvršeni su sljedeći koraci:

  1. Prvi kontakt
    Ovdje su razjašnjeni svi opći okvirni uslovi. U osnovi se upoznajemo.
  2. Uključivanje
    Bilježimo sve važne podatke. To uključuje često postavljana pitanja i većinu problema koje imaju vaši zaposlenici. Za bolji uvid svratimo i posjetimo vas. Pored toga, sastavlja se niz koraka i raspravlja se o svim mogućim putovima. Takođe možete odlučiti kako će se obrađivati ​​pozivi. Treba li slati e-poštu, podatke unositi u CMS ili prosljeđivati ​​poziv.
  3. Vizualizacija nadzorne ploče
    Kako bi naši agenti mogli i pravilno služiti vašim kupcima, kreiramo nadzornu ploču za svakog našeg kupca. To našim kupcima daje puni pristup svim relevantnim informacijama.
  4. Probna faza
    Sada nam morate uputiti sve pozive ili kao kontakt broj unijeti navedeni broj.
  5. Nedeljne povratne informacije
    Ovi sedmični sastanci s povratnim informacijama vrlo su važni, posebno na početku. Pitanja i drugi problemi su riješeni, a naši zaposlenici se kontinuirano obučavaju o projektu.
  6. Mjesečni izvještaji
    Primate mjesečne izvještaje u kojima možete vidjeti koji je agent prihvatio poziv. Koliko su duga čekanja i trajanje razgovora. Uz to, na koju je tačka proslijeđena.
Uvjerite se u našu uslugu. Kontaktirajte odmah

Razlike u tajništvu

Uz konvencionalnu tajnicu na radnom mjestu imate jednu osobu koja prima sve pozive umjesto vas. Sekretar može prihvatiti samo jedan poziv odjednom. Profesionalna funkcija predsoblja znači da nijedan pozivatelj ne mora čekati više od 20 sekundi.

Uz to, kod profesionalnog pružatelja usluga plaćate samo vrijeme koje koristite. Ako ne primate pozive, morate platiti samo malu mjesečnu naknadu.

Međutim, morate platiti sekretaru, čak i ako nema otvorenih zadataka. Prednost je u tome što možete kontinuirano obučavati tajnicu, a također i što može primati kupce na licu mjesta.

Prikladnost

Za koga je korisna funkcija predsoblja? Više troškova trebalo bi nastati samo ako je to i isplativo. Kao rezultat toga, funkcija predsoblja se uvijek isplati kad primate pozive od potencijalnih kupaca.

To zauzvrat znači da gotovo svaka kompanija ima koristi od prednosti funkcije predsoblja. Veličina vaše diplome nije bitna. Naša usluga se posebno isplatila u sljedećim djelatnostima:

  • MSP općenito
  • Medicina / liječnici
  • Agent za nekretnine
  • Pravnici
  • Hotelerie
  • Logistika
  • Obrazovanje
  • Državne institucije
  • Marketing
  • E-trgovina
SAVJET
Testirajte našu uslugu po niskoj cijeni i saznajte možemo li vam pomoći. Uz malu naknadu, plaćate samo za obavljeni posao.

Troškovi

Za našu funkciju predsoblja plaćate samo 50 € mjesečno bez IVR-a uzvodno. Za svaki poziv koji primimo za vas plaćate najviše 0,80 € po minuti.

Minimalni ugovorni period za prvu vožnju je 6 mjeseci. To rezultira s najmanje 300 € za vas. Naravno, ne možete uputiti niti jedan poziv. Ako želite IVR uzvodno, troškovi u IVR-u iznose 0,10 € po minuti.

Slobodno nas kontaktirajte za dodatne informacije. Pomoći ćemo vam u svim pitanjima.

WeConnect d.o.o. > Dolazno > Funkcija predsoblja

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Menadžer tehničke podrške