Oporavak kupaca - uz pravu mjeru za uspjeh
U oporavku kupaca , odlučujuća tačka za određivanje najbolje mjere je znati zašto je ovaj kupac prešao na konkurenciju. Ako je kupac samo neaktivan i ne kupuje daljnju robu i više ne koristi nikakve usluge, ovo je reaktivacija kupca .
Podržavamo vas tako što kontaktirate svoje kupce telefonom radi efikasnijeg oporavka kupaca. Telefonskim putem imate direktnu liniju do svojih kupaca i možete pitati zašto su vas ostavili kao kupca.
Kontaktirajte nas bez obaveze i rado ćemo vas savjetovati o najboljoj strategiji oporavka kupaca ili pročitati sljedeći članak.
Kontaktirajte nas bez obaveze



Važnost oporavka kupaca
Važnost oporavka kupaca vrlo je važna s poslovnog stajališta. Ovdje se ne radi samo o ekonomskom uspjehu, već puno više o poboljšanju usluge i jačoj lojalnosti izgubljenog kupca
Uspostavljanjem kontakta kupcu se nudi dodana vrijednost u kojoj može kritizirati vašu uslugu ili vaš proizvod. Kupac će vas nagraditi ovom uslugom i u najboljem slučaju otklanjanjem nedostataka .
Kombinacija uvažavanja i odgovarajuće kritike osigurava jaku lojalnost kupaca i poboljšanje vaše usluge.
Mjere za povratak kupaca
Što se tiče oporavka kupaca, mjera koju koristite je presudna. Trebali biste izbjegavati bezlične oblike kontakta, poput e-pošte, jer se sa stanovišta kupca već dogodilo distanciranje. Vjerovatnoća da ćete dobiti odgovor je mala.
Ovisno o djelatnosti, preporučujemo vam kontaktiranje telefonom ili osobno na licu mjesta . Ovdje treba uzeti u obzir troškove i vrijeme. Lično pojavljivanje i poduzimanje sljedećih koraka može pretvoriti bijesnog kupca u željenog kupca .
Mjera 1: Izvinite se i tražite oproštaj
Ovo je iskreno izvinjenje. Važno je kako se nosite s kritikom. Što bolje razumijete gledište kupca, to bolje.
Ovdje se događa novi ulazak u kontakt s kupcima. Oni ne šalju ozbiljne izgovore putem elektroničkog kontakta. Najbolji i najiskreniji metod ostaje direktan kontakt. Rukopisno pismo je također vrlo osjećajno, ali nema istu ličnu vrijednost.
Izvinite se i izvinite
Mjera 2: Razmotriti žalbu zajedno
Ponovo poslušajte žalbu vašeg kupca. Optimizirano upravljanje žalbama je od velike važnosti. Postavljajte pitanja o tome kako ste mogli izbjeći problem. Dajte i prijedloge za poboljšanje i pitajte da li bi kupac bio zadovoljan njime.
Ovdje bi se trebala održati detaljna rasprava. U tome igra neizmjernu ulogu što razlog nalazite iza stvarnog razloga. Pravi razlog se često ne spominje i morate ga čuti.
Ostanite u poslovnim granicama kada tražite rješenje problema. Možete ponuditi individualno rješenje, ali treba ostati u okvirima onoga što je isplativo.
Naši zaposlenici su obučeni i pomoći će vam da ciljano pridobite svoje kupce. Od izvinjenja do novog ugovora.
Mjera 3: Riješiti problem i sastaviti novi ugovor
Riješite problem kupca. Ne biste trebali samo zajedno pronaći najbolje rješenje i potražiti savjet od kupca, već i prodati.
Pazite da cijena ne raste nepotrebno. Ako je ekonomski kompatibilan, ponudite kupcu poboljšanu uslugu po istoj cijeni i dobit ćete sretnog kupca.
Cilj bi uvijek trebao biti nova diploma. Nova ponuda, iako je kupac imao negativno iskustvo, snažan je signal za uspješno rješavanje problema.
Mjera 4: Dokumentacija problema
Da bi se spriječio ponavljanje problema, dokumentacija je vrlo važna. Na taj se način optimizacija može integrirati u proces, a zaposlenici mogu posebno obučiti o tim problemima.
U idealnom slučaju, trebali biste dokumentirati i međukorake koji su doveli do konačnog rezultata.
Call centar za oporavak kupaca
Kao call centar za oporavak kupaca, pružamo vam podršku u profesionalnoj provedbi oporavka kupaca i predstavljamo vas s profesionalne točke gledišta.
Pritom koristimo samo telefonski oporavak kupaca, jer je naša profesija odlazna telefonija. Obratite nam se bez obaveza i uvjerite se u našu stručnost.
Kontaktirajte nas bez obaveze i primite konkretne informacije za svoj projekat. Uspostaviti kontakt
Vaša kontakt osobar
Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Vođa tima