Vaš pozivni centar za primanje narudžbi putem telefona

Podržavamo vas u primanju narudžbi telefonom s našim dugogodišnjim iskustvom. Iskoristite obučeno prodajno osoblje i povećajte prodaju putem unakrsne prodaje i pripremljene usluge nakon prodaje .

Uz našu stručnost u dolaznoj telefoniji možete računati na sljedeće prednosti:

  • Profesionalno prihvatanje poziva
  • Prosljeđivanje poziva (email, SMS, prosljeđivanje poziva)
  • Kompletna tehnička integracija (preko sučelja)
  • Sigurnost i upotreba podataka usklađena sa zaštitom podataka
  • Upravljanje kvalitetom (tajni pozivi i slušanje)
  • Kontinuirana obuka zaposlenih

Ne dajemo obećanja koja ne možemo ispuniti. Uvjerite se u našu uslugu besplatno i kontaktirajte nas bez ikakvih obaveza.

Kontaktirajte nas bez obaveze

Definicija prihvatanja naloga

Prihvatanje naloga je sistem koji prihvaća narudžbe. Svaki sistem trgovine ima automatski prijem narudžbi .

Prihvaćanje telefonske narudžbe obično je vruća linija , gdje kupci imaju priliku izvršiti narudžbu putem telefona. Broj članka često se koristi za identifikaciju željenog proizvoda.

Važni podaci koje je potrebno dobiti su detalji za kontakt i podaci o naplati. Osim redovnih kupaca, postupak je pauziran dok se ne izvrši plaćanje nakon što je narudžba prihvaćena. Roba se šalje samo nakon uspješnog plaćanja.

Šta za nas znači prihvatanje naloga?

Kada se narudžbe daju preko telefona, jača veza sa kupcem. Kao prodavači, znamo da je ovo važna komponenta za ekonomski rast.

Zahtjev kupca uzima se u obzir kada se narudžba prihvati i po potrebi mu se daju najbolji mogući savjeti. Narudžba se unosi u sistem i bilježe se zabrinutosti i želje kupca.

Nakon pojačane prodaje i bilježenja važnih informacija. Prodaja ostalih proizvoda direktno telefonom također je jedna od naših specijalnosti.

Prilikom prihvaćanja narudžbi izbjegavaju se proaktivne tehnike prodaje . Postoji nekoliko razloga za to:

  • Uštedite vrijeme
    I kupac i kompanija bi ovdje trebali brzo djelovati
  • Izbjegavajte nametljivost
    Kupac samo želi poslati narudžbu
  • Izbjegavajte vrijeme čekanja
    Nekoliko osoba ne smije blokirati vruću liniju
  • Ušteda novca
    Vrijeme na telefonu košta

Potrebno je istrenirano uho , tako da se prodaja prodaje odvija samo kada je to potrebno. Naravno, ako kupac tako želi, u potpunosti ćemo i bez toga.

Tip
Kada primate narudžbe, pokušajte unakrsno prodati samo ako postoji potreba za savjetom.

Koliko košta naše prihvatanje narudžbe?

Uz dolaznu telefoniju imate koristi od telefonske usluge bez osnovne naknade . Evo malog pregleda ukupnih troškova koje možete očekivati.

Mjesečne naknade 24,90 KM 49,90 KM
Prihvatanje poziva 0,45 KM po pozivu 0,25 KM po pozivu
Razgovor za minut 0,45 KM po minuti 0,25 KM po minuti
SMS obavijest 0,8 KM po SMS-u 0,8 KM po SMS-u
Obavijest putem e-mail-a besplatno besplatno
Objekt za zaposlene besplatno besplatno
Predsoblje besplatno besplatno
Često postavljena pitanja na zahtjev na zahtjev
Prihvatanje naloga uključeno uključeno
Imenovanja 4,90 KM mjesečno 4,90 KM mjesečno
Vlastita muzika na čekanju besplatno besplatno
Prosljeđivanje poziva: Fiksni 0,04 € po minuti 0,14 € po minuti
Prosljeđivanje poziva: Mobitel 0,14 € po minuti 0,14 € po minuti

Kontaktirajte nas u potpunosti bez obaveze i saznajte više o našoj usluzi. Uspostaviti kontakt
WeConnect d.o.o. > Dolazno > Prihvatanje narudžbe

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Menadžer tehničke podrške