Outsourcing korisničke službe - Odlična korisnička podrška s WeConnect d.o.o.
Naši kvalificirani agenti podržavaju kompanije u svim djelatnostima pomoću telefonske podrške kupcima . Bilo da se radi o službi za žalbe, naručite vruću liniju ili hitnu službu. Povećavamo vaše zadovoljstvo kupaca u svim oblastima. Iskoristite sofisticirani outsourcing korisničke službe .
Kroz intenzivne tečajeve i pripreme besprijekorno smo povezani sa krvotokom vaše kompanije . Već smo dokazali svoju stručnost u preko 150 uspješnih projekata širom svijeta. Neka vas naša kvaliteta uvjeri i vas.
Kontaktirajte nas bez obaveze



Naši zadaci u korisničkoj službi
Naš call centar podržava kompanije u brizi za korisnike kako za dolazne tako i za odlazne pozive.
Dolazni zadaci
Usluga prigovora
Naručite vruću liniju
Hitna služba
Tajnička služba
Odlazni zadaci
Nakon prodaje
Najprodavanije
Pozivnice za sajam
Kvalifikacija adrese
Klasični call centri koji su se specijalizirali za korisničku uslugu ili brigu o kupcima imaju zadatak povećati zadovoljstvo kupaca. U većini slučajeva to su ulazne usluge pozivnog centra.
Pored telefonske korisničke podrške, profesionalni call centri sada nude i višekanalna rješenja. Na upite kupaca odgovara se putem e-pošte ili se na pitanja odgovara direktno na početnoj stranici pomoću sistema za mrežni chat. U današnje se vrijeme korisnička podrška vrši i putem WhatsAppa i društvenih medija. Stoga outsourcing odjela za korisničke usluge nudi sjajnu priliku za mnoge kompanije da podrže kupce na više kanala bez potrebe za zapošljavanjem dodatnih zaposlenika .
Šta znači korisnička usluga?
Korisnička usluga ili briga o kupcima ili služba za korisnike odnosi se na sve usluge i mjere kojima se želi povećati zadovoljstvo kupaca. Pored telefonske brige o kupcima, e-pošta, društveni mediji, WhatsApp i chatovi također se koriste kao kanali za komunikaciju.
Služba za korisnike obično se može podijeliti na dolaznu i odlaznu. Dolazni pozivi su dolazni. To su obično narudžbe, prigovori ili kvarovi. Zaposlenici u brizi za kupce moraju pokušati riješiti probleme kupaca .
Podrška 1. nivoa prva je kontaktna točka u brizi o kupcima. To znači da svi pozivi za korisničku podršku prelaze na podršku prvog nivoa. Ovo ima zadatak filtrirati dolazne pozive i prosljeđivati ih odgovarajućim specijalističkim odjelima. Prvo, međutim, zaposlenik mora pokušati riješiti problem, a tek onda smije prosljeđivati pozive .
Svi aktivno upućeni pozivi nazivaju se odlaznim. To mogu biti, na primjer, ankete o zadovoljstvu nakon kupovine proizvoda ili pozivnice za određene događaje i sajmove. Često ćete na odlasku doživjeti da profesionalni pozivni centri ponovo kvalificiraju popis vaših adresa. To znači da se podaci o adresi provjeravaju na aktualnost i ispravnost i po potrebi ponovo prilagođavaju . Osoba za kontakt, adresa e-pošte, adresa i telefonski broj parametri su koji se koriste u kvalifikaciji adrese.
Prenošenje usluga za kupce - Dajte svoju službu za korisnike u pouzdane ruke
WeConnect d.o.o. nudi kvalitetu u radu sa kupcima i to je već dokazao sa preko 150 kupaca. Neka vas naša kvaliteta uvjeri i vas.
Prepustite se uvjerenju u kvalitetu i profesionalnost WeConnect24 i dogovorite konzultacije. Uspostaviti kontakt
Vaša kontakt osoba
Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Vođa tima