Postojeća briga o kupcima za održivi rast
Potpuna koncentracija na nove kupce često ne dovodi do predvidivog rasta. Da ne biste ponovo izgubili novoosvojene kupce , postojeća briga o klijentima osnovna je komponenta.
Podržavamo vas s postojećom B2B brigom o kupcima u telefonskom području i savjetujemo vam dalje za holističku brigu o kupcima. Nije bitno da li u dolaznom ili odlaznom .
U izravnom kontaktu s vašim kupcima postavljamo određena pitanja i tako dobivamo više informacija. Oni vam se šalju u izvještajima, tako da ima manje žalbi i više zadovoljnih kupaca.
Naš moto u održavanju postojećih kupaca
Proaktivna usluga za rast i zadovoljstvo kupaca Kontaktirajte nas bez obaveze




Kako pravilno organizirati brigu o kupcima?
Kako se postojeća briga o kupcima pravilno koristi tako da doprinosi uspjehu kompanije? Da bi se na ovo pitanje odgovorilo profesionalno, prvo se mora objasniti značaj i cilj održavanja postojećih kupaca. Zatim se razjašnjava koje različite metode postoje i kako ih je najbolje primijeniti.
Važnost njege
Naše moderno društvo odlikuje visok stepen brzine. Prenatrpani rasporedi i stres nisu neuobičajene posljedice. Stoga je vrlo važno imati pouzdane partnere u saradnji . Podržavaju vas bez ikakvih potvrda ili ne. Ne ostavljaju mjesta problemima. To predstavljaju samo izazove koji se mogu riješiti.
Jedna od glavnih prednosti koju takva kompanija uživa je očito: Lojalnost kupca . To znači da ove kompanije mogu bolje planirati strukturu svoje prodaje.
Promet povremeno ne oscilira, a planiranje ljudskih resursa je mnogo lakše. To vašu internu kompanijsku proceduru čini transparentnijom i manje haotičnom.
Vaš bi cilj stoga trebao biti pružanje efikasne brige o kupcima i kao rezultat toga, zadržat ćete lojalnost kupaca. Ne zaboravite: kupac je kralj!
Cilj brige
Kao što je spomenuto u prethodnom odjeljku, cilj bi trebao biti lojalnost kupaca. S gledišta kupca, održavanje postojećih kupaca treba doživljavati kao podršku . Vaša stručnost i profesionalna kompetencija moraju stvoriti dodatnu vrijednost za kupca. Međutim, mnogo je važnija emocionalna veza. Ima dovoljno stručnjaka iz različitih industrija.
Kako možete stvoriti takvu vezu? Da biste to učinili, jednostavno morate provesti neko vrijeme poput njega u svakoj vezi i pokazati drugoj osobi zahvalnost .
Naša postojeća briga o kupcima
Sretni smo što se brinemo za vaše postojeće kupce . Bez obzira želite li ponuditi proizvode za unakrsnu prodaju ili razgovor s povratnim informacijama . Posredujemo sve vaše nadogradnje za vaše kupce. Ti odluci. Naravno da imate važne i manje važne kupce. Vi određujete okvir.
Kontaktirajte nas bez obaveze i primite konkretne informacije za svoj projekat. Uspostaviti kontakt
Vaša kontakt osoba
Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Vođa tima