Uz naše postojeće savjete za brigu o kupcima za ekonomsku stabilnost

Sa našom strašću i našim znanjem nudimo vam podršku u brizi o postojećim kupcima. Jer, iznad svega, postojeća B2B briga o kupcima od velike je važnosti za ekonomsku stabilnost i ekonomski rast.

Kontaktirajte nas bez obaveze

Ukratko o postojećim prednostima brige o kupcima

Brojne su prednosti održavanja postojećih kupaca:

  • Postojeći kupci osiguravaju stabilnu situaciju narudžbe
  • Dugoročno povećanje prodaje kod postojećih kupaca
  • Postojeći kupci znaju cijene i ne pokušavaju s vama pregovarati o popustima
  • Postojeći kupci znaju proizvode i usluge vaše kompanije, ovo povećava efikasnost saradnje, a opterećenje i troškovi osoblja mogu se smanjiti

Postojeći kupci su najvažniji kupci kompanije. Stoga biste nove kupce trebali pretvoriti u redovne kupce. Posebno je postojeća B2B briga o kupcima izuzetno važna i prava vrhunska disciplina u brizi o kupcima. Napokon, uspješni poslovni partneri iz poslovnog sektora važan su dio baze klijenata kompanije. Sa svakim redovnim kupcem možete postići prednosti postojeće brige o kupcima i osigurati stanje narudžbe vaše kompanije.

Zbog toga je briga o postojećim kupcima toliko važna

U današnjem modernom društvu bitna je velika brzina & Rezultat je stres zbog zauzetih rasporeda. Stoga je izuzetno važno surađivati ​​s pouzdanim partnerima za saradnju. Jedna je stvar posebno važna za vašu kompaniju: lojalnost kupaca. Ako poznajete svoje kupce, tada možete mnogo bolje planirati prodaju, a time i promet. Učinkovita briga o kupcima pozitivno utječe na lojalnost kupaca. Jer: kupac je kralj.

Stvorite dodatnu vrijednost za svoje kupce brinući se o postojećim kupcima. Izgradite emocionalnu vezu i pokažite zahvalnost kupcima.

Postojeći savjeti za brigu o kupcima - na šta treba paziti

Briga o postojećim kupcima se isplati! Napokon, svaki postojeći kupac već se odlučio u korist vaše kompanije i vaših proizvoda ili usluga. Sada je naravno važno da ti kupci budu lojalni vašoj kompaniji. Jer, kompanija živi od svojih kupaca. Održavajte svoju bazu kupaca - i privatnih i poslovnih kupaca. Ovo je jedini način da spriječite svoju kompaniju da pređe na konkurenciju.

Sada možete saznati koje mjere možete poduzeti da zadržite postojeće kupce.

1. Lojalnost kupaca uz pomoć reklamnih mjera i diskontnih kampanja

Kampanje s popustom i posebne ponude u redovnim intervalima mogu pomoći u stvaranju trajne vjernosti kupaca kompaniji. Najavite ovo odgovarajućom reklamom. Popusti stvaraju poticaj za kupnju ili korištenje usluga za kupce.

Kampanje s popustom u pravilu pozitivno utječu na prodaju. To je zbog činjenice da kupci uz posebne ponude često kupuju i proizvode po normalnim cijenama.

Mjere oglašavanja i kampanje s popustima ne samo da privlače redovne kupce, već i pozitivno utječu na uspjeh kompanije.

2. Uspostavljanje redovne baze klijenata sa korisničkom karticom

Uvođenjem kartice kupca možete održavati dobre redovne kupce. U jednom potezu ne samo da osvajate redovne kupce, već istovremeno možete saznati i o kupovnim navikama. To će vam zauzvrat pomoći da ciljano oglašavate svoje proizvode ili usluge. To vam daje priliku da kupcima odgovorite pojedinačno. To zauzvrat jača lojalnost kupaca.

3. Održavanje postojećih kupaca pomoću magazina, biltena, anketa ili takmičenja

korisnički magazini i bilteni pomažu u održavanju baze kupaca. Kupci su informirani o trenutnim ponudama, novim proizvodima i akcijama s popustima. Ankete , pa čak i takmičenja mogu takođe efikasno pomoći u održavanju redovnih kupaca.

4. Bonusi i pokloni podržavaju lojalnost kupaca

U praksi se iznova pokazalo da bodovi ili bonus programi pomažu pretvoriti obične kupce koji ulaze, u redovne kupce. Sakupljanjem bodova postavlja se kamen temeljac za kupce da iskoriste ovaj podsticaj za redovne kupovine, a zatim da iskoriste bonus. To osigurava da se poslovni odnosi stalno ponavljaju.

Zahvalite svojim kupcima malim poklonom na lojalnosti i oglašavajte svoju kompaniju logotipom vaše kompanije. Ne biste trebali zaboraviti ličnu napomenu: Kupcima je polaskana kada primijete da o njima razmišljate pojedinačno. Pokažite svojim kupcima da vam je stalo do njih.

5. Održavajte svoje kupce direktnom suradnjom

Kada je riječ o radu s drugim kompanijama ili slobodnjacima, kupci često prolaze kroz horor priče o dlakama. Nepun ili pošiljke koje nedostaju, neprijateljska komunikacija ili nekvalitet uništavaju saradnju.

Ugodna, obećavajuća saradnja temelji se na pouzdanosti i jednostavnosti . Ako vam kupci mogu vjerovati, neće tražiti druge mogućnosti.

Također biste trebali biti otvoreni za kritike, jer su povratne informacije vaših kupaca faktor uspjeha koji se ne smije podcijeniti. Ako se odbranite od bilo kakve kritike, kupac će se vjerojatno okrenuti od vas jer ne osjeća da ga se ozbiljno shvaća. Pogledajte povratne informacije od kupaca kao važno sredstvo za poboljšanje.

6. Budite kompetentni i postavljajte pitanja

Kompetencija je bitan faktor u brizi za postojeće kupce. Odlučujući kriterij za to je učinkovita korisnička usluga koja pomaže u brzom rješavanju problema.

Da biste postigli ovaj cilj, trebate postavljati pitanja. Upoznajte svoje kupce i saznajte njihove prioritete. Prisustvo na društvenim mrežama ovdje takođe igra ulogu. Jer: što više znate o svojoj ciljnoj grupi, to bolje možete reagirati na individualne želje vaših kupaca.

7. Ponudite modernu korisničku uslugu

Rješenja za internetske trgovine i e-trgovina igraju važnu ulogu u usluzi za korisnike . Iako nijedan kupac ne ostaje samo zbog rješenja za e-trgovinu, moderna korisnička usluga postala je prijeko potrebna u digitalno doba.

To takođe uključuje i ostajanje dostupnih vašim kupcima u svakom trenutku. Čak i bez predstojećeg ugovora, trebali biste biti dostupni svojim kupcima bez ograničenja. Ako je potrebno, usluge dobre volje i usluge kupcima za proizvode koji su već kupljeni takođe su atraktivni za kupce.

8. Emocije su dozvoljene i važne u brizi o kupcima

Kada brinete o postojećim kupcima, uvijek biste trebali imati na umu psihološku komponentu . Pozitivna iskustva kupaca sa vašom kompanijom, kao i proizvodi ili usluge, prirodno, takođe imaju pozitivan efekat na ponašanje u kupovini. Zadovoljni kupci su lojalni i imaju pozitivan stav prema vašoj kompaniji. Naravno, zadovoljstvo i odanost kupaca takođe osiguravaju da kupci daju vašoj kompaniji prednost nad konkurencijom. Pozitivan nuspojava: kupci koriste usmena predaja i besplatno oglašavaju vašu kompaniju.

Stoga nemojte podcjenjivati ​​osjećaje koje svojim kupcem izazivate kod svog kupca.

Ne dopustite da se pojave rutine kada se brinu o postojećim kupcima

Opasnost u brizi za kupce krije se u rutini koja se pojavljuje. Skladan odnos s kupcima izuzetno je važan, ali u sebi krije i rizike. Ako vaše prodajno osoblje uđe samo u minimum kupaca, kupac to vrlo brzo primijeti i pita se brinete li se uopće o odnosima s kupcima.

Ako postoji katastrofa i kupac mrzovoljno reagira, ne biste je trebali ignorirati. Vaši prodavci bi trebali odgovoriti na ovo. Međutim, ako se kupci potpuno ignoriraju i odgode mogući novi kupci, to postaje opasno: ako postojeći kupac točno to vidi, najgori scenarij će vjerovatno biti savršen. Tada postojeći kupci odlaze najkasnije na konkurenciju, gdje su prirodno rojeni kao novi kupci.

Zato uvijek zapamtite, to se ne sviđa vašim redovnim kupcima "stari inventar" tretirati. Jer, iako je stjecanje novih kupaca uvijek povezano s troškovima, postojeći kupci donose novac i doprinose dugoročnom rastu prodaje.

Prenošenje redovne brige o kupcima

Možete i povjeriti sve mjere koje doprinose održavanju postojećih kupaca. Outsourcing definitivno može donijeti koristi vašoj kompaniji. Prvo i najvažnije: Vašem osoblju se daje mogućnost da se usredsredi na druge aspekte u kompaniji. Ostale prednosti su takođe očite:

  • Obučeno osoblje radi u call centru
  • Vaši se zaposlenici mogu koncentrirati na svoju osnovnu djelatnost
  • Ne trebate vlastito, ponekad skupo softversko rješenje
  • Ako potreba za brigom o postojećim kupcima više ne postoji, nema viška osoblja

Na ovaj način vas možemo podržati

Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu na polju telefonskih savjeta , također možemo čuvati vaše postojeće kupce s našim obučenim osobljem.

Naši vodeći principi su prijateljski i orijentirani na rad. Pomoću našeg modernog CRM sistema možemo bilježiti sve podatke i brinuti se o redovnim kupcima s puno profesionalnosti. Pritom definirate sve okvirne uvjete, jer sigurno imate važne i manje važne kupce.

Kontaktirajte nas bez obaveze i zajedno ćemo razgovarati o vašim željama. Na ovaj način možete imati koristi od individualne brige o postojećim kupcima. Uspostaviti kontakt
WeConnect d.o.o. > Dolazno > Postojeći savjeti za brigu o kupcima

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Menadžer tehničke podrške