Sa sistemom za akviziciju novih kupaca

Kao stručnjaci za akviziciju novih kupaca , sistematski vas podržavamo u povećanju vašeg broja kupaca. Vaš uspjeh je i naš, tako da uvijek dajemo 100%. Neka vas naše iskustvo uvjeri.

Podržavamo vas u stjecanju novih kupaca telefonom . Već imamo iskustva u više od 30 industrija i sa više od 150 kompanija. Zajedno s vama stvorit ćemo sistem koji odgovara vašem specifičnom okviru.

Kontaktirajte nas bez obaveze

Definicija: akvizicija novog kupca

Pribavljanje novih kupaca uključuje sve mjere koje dovode do stvaranja prvih kupovina. Cilj je navesti ljude da prvi put kupe vaše proizvode ili koriste vašu uslugu . Mjere usmjerene na ljude koji su već kupci računaju se na postojeće kupce , a za neaktivne kupce na oporavak kupaca .

Mjere za sticanje novih kupaca

Postoji veliki broj mjera za stjecanje novih kupaca. Oni se mogu podijeliti u različita područja. Počnimo s digitalnim metodama stjecanja novih kupaca.

Marketing na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama raste i raste. Ima veliki potencijal za kompanije. Koliko možete ovo koristiti, ovisi o vašoj djelatnosti i koliko resursa želite koristiti.

Za početnike preporučujemo da angažirate stručnjaka , jer strukturirana struktura posebno uzrokuje mnoge probleme na početku, a korporativni identitet nije predstavljen na odgovarajući način.

Facebook, Instagram, Twitter & Co

U svim društvenim mrežama važno je stalno objavljivati nove sadržaje. Tako to izgleda i na Facebooku, Instagramu, Twitteru i drugim mrežama. Na ovaj način možete skrenuti pažnju na sebe i potaknuti kupce da kupuju.

Prvo i najvažnije, imate priliku vizualizirati i predstaviti svoje proizvode i usluge. Ako se korisnicima sviđaju vaši proizvodi ili vaša vizualizacija, vaš će se sadržaj dijeliti i idealno će biti „viralan“.

Prilikom stjecanja novih kupaca putem društvenih mreža, također je važno da se društveno ponašate u medijima. To znači da morate odgovarati na komentare i odgovarati na pitanja kupaca .

Affiliate marketing i plasman proizvoda

Uz affiliate marketing ne trebate sami postavljati društvenu mrežu, već koristite profile uspješnih influencera. Koristite doseg stručnjaka iz vaše branše .

Ovdje imate prednost što će vas oglašavati osoba koja je već stekla povjerenje svojih sljedbenika i pretplatnika. U pridruženom marketingu, influencer se tada proporcionalno plaća po prodaji ili potencijalnom kupcu. Morate platiti plasman proizvoda, a da ne znate kako će kampanja utjecati na vašu prodaju.

Poslovne mreže

Poslovne mreže uključuju LinkedIn i Xing . Ove se društvene mreže posebno preporučuju kao B2B kompanija. Možete odmah kontaktirati svoje potencijalne kupce i predstaviti svoje proizvode i usluge.

Google i druge pretraživače

U džepu već imate svo znanje o čovječanstvu. Da biste mogli pronaći ovo znanje, trebaju vam Google i druge tražilice.

Optimizacija pretraživača (SEO) ima veliki potencijal za privlačenje novih kupaca. Zamislite da prodajete potpuno automatske aparate za kafu. Samo ovaj pojam za pretraživanje ima u prosjeku 201 000 pretraživanja mjesečno. Statistički gledano, prvo mjesto na Googleu ostvaruje 60.000 klikova.

Drugim riječima, potencijal je sulud. Troškovi koje morate pokriti u SEO-u obično se isplate tek nakon nekoliko mjeseci. Za stjecanje novih kupaca, SEO je i dalje najjeftinija metoda na duge staze . Napokon, nakon što dobijete jedan od najboljih plasmana, teško je otpasti.

YouTube, Vimeo & Co.

Na YouTubeu i drugim platformama za pretraživanje video zapisa imate priliku uvjeriti svoje potencijalne kupce videozapisima. Affiliate marketing je također vrlo popularan u ovom segmentu.

Telemarketing

U telefonskom marketingu, vaši se potencijalni kupci kontaktiraju telefonom. U B2C području to je dozvoljeno samo ako je kupac dao prethodni pristanak. U B2B-u je hladno pozivanje dozvoljeno samo ako se pretpostavlja da je kontakt osoba zainteresirana za vašu uslugu.

Telefonski marketing je vrlo pogodan za postavljanje sastanaka na licu mjesta. Uz vrlo inovativne ili teško objašnjive proizvode i usluge, ovo je obično najperspektivniji način za brzo osvajanje novih kupaca .

Kao stručnjaci za telefonski marketing, rado ćemo vam pružiti podršku. Kontaktirajte nas bez ikakvih obaveza.

Oglašavajte

Da biste privukli nove kupce, morate se oglašavati. Prednosti oglašavanja su:

  • Uspjeh odredišnih stranica provjerava se brže
  • Trenutne povratne informacije
  • Strma krivulja učenja
  • Podaci o kupcu
  • Rast na društvenim mrežama

Društveni mediji

Možete računati na stalan uspjeh, posebno kada koristite društvene mreže. S jedne strane vaši brojevi sljedbenika rastu, a s druge strane primate puno podataka o kupcima kako biste poboljšali svoje oglase .

SEA

Postavljanje oglašavanja na pretraživačima ima veliku prednost što oglašavanje možete postaviti prema određenim terminima pretraživanja. Obavezno ispunite namjeru pretraživanja .

Jednostavan postupak za to je unos pojma za pretraživanje na Google i pregled prva 3 rezultata. Prema Googleu, prikazani sadržaj je upravo ono što pretraživač želi vidjeti za taj pojam pretraživanja. Ako se vaše oglašavanje podudara, možete postaviti oglašavanje.

Ako vaša odredišna stranica ne ispunjava namjeru pretraživanja, Google će vas kazniti i morat ćete očekivati veće troškove po kliku. Google želi svojim korisnicima ponuditi najbolje korisničko iskustvo i kaznit će vas ako ga zanemarite.

Naruči oglašivačku agenciju

Bez obzira koju mjeru odabrali, uvijek biste trebali unajmiti reklamnu agenciju. Vaš izgled igra važnu ulogu u pretvaranju potencijalnih klijenata .

Vjerojatnost da će kupci prvo posjetiti vašu web stranicu je izuzetno velika. Prema Sweor , 75% svih ispitanika tvrdi da vjeruje da se kompanija zasniva na web dizajnu kompanije uradi.

Stopa konverzije vaše web stranice također će se povećavati s iskustvom reklamne agencije. Ako koristite druge usluge reklamne agencije, i dalje ćete imati koristi od ujednačene slike na svim različitim medijima.

Sticanje novih kupaca u B2B

Kada stječete nove kupce u B2B, postaje sve složenije, ovisno o cijeni vašeg proizvoda ili usluge. S jedne strane, morate pronaći pravu kontakt osobu u tvrtki, a s druge strane, ako su iznosi veći, nekoliko ljudi u tvrtki su donositelji odluka .

Kao što je već spomenuto, uvijek je poželjno razmotriti hladno telefoniranje radi veće sume novca, robe koju je teško objasniti i inovativnih ideja. Ovdje se pokazujete sa svoje najbolje strane i pokazujete stvarni interes za suradnju .

Proces akvizicije kupaca

Svaki potencijalni kupac je u određenoj fazi postupka pribavljanja kupca . Postoji mnogo modela koji opisuju ove različite faze. AIDA model jedan je od najpoznatijih.

  • P ažnja
  • I nterest
  • Ž elja
  • A kcija

Zamislite AIDA-u kao lijevak. Možete privući pažnju mnogih oglasom, ali mnogo je manje stvarno zainteresiranih .

Dalje, trebate potencijalnog klijenta dovesti u fazu želje . Morate zaista željeti svoj proizvod ili uslugu. To ne znači da će ih kupiti direktno od vas. Napokon, postoje i drugi pružatelji usluga.

Napokon, želite natjerati potencijalne kupce da djeluju . Na ovaj način dovršavate postupak kupovine i stječete novog kupca.

Ovisno o tome u kojoj je fazi kupac kada naiđe na vaš oglas ili odredišnu stranicu, trebali biste ih dizajnirati i kreirati. Ne pravite odredišnu stranicu koju oglašavate potencijalnim kupcima za vaš proizvod ili uslugu kada već žele kupiti robu.

optimalno dizajnirajte popratna pisma i ponude

Kao što je opisano u prethodnom odjeljku, ponuda i popratno pismo moraju biti prilagođeni ciljnom kupcu i njihovoj fazi postupka kupovine.

Savjet
Kada dizajnirate propratna pisma i ponude, vizualizirajte svoje ciljne kupce i uvjerite se u kojoj su fazi.

Što je poruka personalizirana, to su veće šanse za uspjeh. Upoznajte svoju ciljnu grupu i postavite bolje i personaliziranije oglašavanje.

Pozivni centar za akviziciju kupaca

Kao pozivni centar za akviziciju kupaca, podržavamo vas u stjecanju novih kupaca putem telefona. Pružamo sve usluge u ovom području. Bilo da je izravna prodaja ili sastanak vaše prodajne službe .

Kontaktirajte nas bez obaveze na temu akvizicije novih kupaca putem telefona. Uspostavite kontakt
WeConnect d.o.o. > Odlazno > Sticanje novih kupaca

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Menadžer tehničke podrške