Outsourcing korisničke službe

Svoju korisničku podršku prepustite profesionalnom partneru.

Sa preko 50 obučenih agenata podržavamo kompanije u korisničkoj službi i brizi za kupce . Naša najveća tvrdnja je zadovoljstvo vaših kupaca.

Kroz stalnu obuku naših agenata i upotrebu najboljih materijala, obećavamo vam najviši mogući kvalitet prilikom prenosa vaših korisničkih usluga. Već smo osvojili preko 150 kupaca.

Kontaktirajte nas bez obaveze

Pregled naših zadataka za korisničku podršku

Odlazni zadaci:
Kundenbefragungen
Ankete kupaca

Želite li pitati kupce o određenom proizvodu ili biste željeli ažurirati listu kupaca? Mi preuzimamo ankete vaših kupaca umjesto vas.

After Sales
Nakon prodaje

Ako imate novog kupca, mi možemo preuzeti uvođenje i ukrcavanje vaših kupaca umjesto vas.

Kundenreaktivierung
Reaktivacija kupca

Pozivamo kupce za vas koji već dugo nisu naručivali i potičemo ih na nove kupovine.

Dolazni zadaci:
Bestellannahme
Prihvatanje narudžbe

Preuzimamo telefonske narudžbe umjesto vas, unosimo ih u vaš sistem i dovršavamo narudžbu umjesto vas.

Support
Podrška

Mi smo prva kontakt osoba ako primate pozive za tehničku podršku ili ako postoje problemi. Zahtjev će se evidentirati u skladu s tim i proslijediti odgovornoj kontakt osobi.

reklamationsmanagement.png
Upravljanje žalbama

Naša korisnička služba podržava vas u upravljanju žalbama i preuzima žalbe i potraživanja vaših kupaca umjesto vas.

Šta je korisnička usluga i koji su njeni zadaci?

Korisnička usluga ili briga o kupcima su sve mjere koje mogu povećati zadovoljstvo vaših kupaca . Razlikuje se između odlazne korisničke usluge i dolazne korisničke usluge.

U odlaznom, tj. kada se pozivi obavljaju aktivno, pozivaju se vaši kupci. To je slučaj u sljedećim situacijama

  • Ankete kupaca
  • Nakon prodaje
  • Pozivnice za sajam
  • božićne čestitke
  • čestitke za rođendan
  • Reaktivacija kupca

Tvrtka aktivno posluje u inozemstvu i proaktivno pristupa svojim kupcima. To ima veliku prednost u tome što se vaši kupci osjećaju cijenjenima ako ih redovito zovete i tražite povratne informacije.

Kada govorimo o dolaznim pozivima, kada vas korisnici zovu, uvijek govorimo o dolaznom pozivu. Dolazne e-adrese, upiti i objave na društvenim mrežama također mogu biti dolazne.

Zadaci u dolaznoj korisničkoj službi uključuju:

  • Prihvatanje narudžbe
  • podrška prvog nivoa
  • Žalbe i upravljanje žalbama
  • Hitna linija

Prednosti outsourcinga vaših korisničkih usluga

Ako svoju korisničku uslugu ili korisničku uslugu želite prepustiti profesionalnim pružateljima usluga, ovo donosi vrijedne prednosti za vas. Velika prednost je fleksibilnost.

S vanjskim davateljem usluga i pozivnim centrom za korisničku uslugu vrlo ste fleksibilni. Oni mogu vrlo dobro pokriti vrlo velik broj poziva. Bez pozivnog centra prvo biste trebali zaposliti odgovarajućeg zaposlenika i marljivo ga obučiti. Prenošenje usluga za kupce ima presudnu prednost u tome što svoj poslovni model možete vrlo brzo prilagoditi.

Uz to, također štedite velike troškove osoblja. Ne morate brinuti o zamjeni za odmor i bolesti. Zajednički rad omogućava vam da se koncentrirate na svoj osnovni posao. Profesionalni call centar može biti prva kontakt osoba koja prihvaća dolazne pozive, e-poštu i objave na društvenim mrežama i prosljeđuje vam samo najvažnije pozive i upite. Tako da uvijek možete raditi neometano i s punom koncentracijom.

Prednosti prenosa usluga za kupce sažete su kako slijedi:

  • Ušteda troškova
  • Fleksibilnost
  • Koncentracija na vaš osnovni posao

Prenošenje usluga za kupce: koji su troškovi?

Troškovi i cijene za outsourcing u potpunosti ovise o vašim individualnim željama. Međutim, vanjskim izvođačima možete uštedjeti svoje resurse i ne morate unajmiti vlastito osoblje za brigu o kupcima. Kao pouzdani partner, uvijek vam nudimo najvišu kvalitetu.

Cijene za našu dolaznu telefoniju možete pronaći ovdje .

Neka vas naši stručnjaci savjetuju. Za vas ćemo stvoriti individualnu ponudu prema vašim željama.

Za više informacija, kontaktirajte nas bez obaveze. Uspostaviti kontakt
WeConnect d.o.o. > Dolazno > Prenošenje usluga za kupce

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Menadžer tehničke podrške