Outsourcing prodaje u B2B

Iskoristite dva puta našu stručnost u zakazivanju termina za vašu prodajnu službu telefonom. Kroz outsourcing prodaje u B2B na potpodručju dogovora oko sastanaka, otvaramo vrata kompanijama koje želite.

Stvarna prodaja se ne preporučuje. Niko nije strastveniji prema vašem proizvodu ili usluzi od vas i vaših zaposlenih. Uvjerite svoje potencijalne kupce vlastitom motivacijom .

Uz naše genijalno zakazivanje vaše prodajne snage , možete računati na željene prednosti za vas i vašu prodajnu snagu.

Kontaktirajte nas bez obaveze

Proces za kompanije u outsourcingu prodaje

Da bismo podržali vašu kompaniju ciljanim prodajnim outsourcingom, moramo zajedno proći nekoliko koraka koji su neophodni za kvalitativni rad s naše strane. Raspored izgleda ovako :

  1. Upoznajte
    Koliko god banalno zvučalo, da bismo prošli kao vaša prodajna snaga, trebali bismo biti na istoj valnoj duljini. Ako profesionalna simpatija nije u redu, to će utjecati na međusobne performanse.
  2. Brifing
    Ovdje možemo saznati više o vama i vašoj kompaniji. Koji proizvod ili uslugu nudite. Kakvo ste iskustvo imali do danas u prodaji i u kojoj mjeri ga želite proširiti s nama.
  3. Izrada koncepta
    Izrađujemo koncept prilagođen vašim željama i potrebama i postavljamo realne ciljeve. Tu se planira čitav proces, od obuke zaposlenih do generisanja potencijalnih klijenata i zakazivanja sastanaka.
  4. Razvoj koncepta
    Jednom kada je naš koncept izrađen, započinjemo zajedničko usavršavanje. Koncept će se razrađivati dok ne budemo zadovoljni zajedno.
  5. Ukrcavanje (obuka, tehnička obrada)
    Tijekom ukrcavanja, naš projekt menadžer je obučen za vaš projekat i provode se sve relevantne tehničke integracije. To uključuje dijeljenje kalendara, postavljanje telefonskog sistema, računa e-pošte i, ako je potrebno, odobrenje za vaš vlastiti CRM.
  6. Start
    Konačno, projekt je pokrenut i kontinuirano se poboljšava.

Naš projekt menadžer će biti poput vašeg zaposlenika, sa specijalnom obukom. Jedina razlika je što nije u vašem domu.

Prednosti i nedostaci outsourcing prodaje

Preusmjeravanjem prodaje možete računati na uštedu vremena, ali ne nužno s unosnim efektima. Ovaj rizik sprječavamo jer vi samo prepustite imenovanje i daljnji rad kod nas.

Vaše prednosti prilikom preuzimanja prodaje

Postoji niz pogodnosti koje donosi outsourcing prodaje. Evo kratkog pregleda:

  • Uštedite vrijeme
    Ne morate brinuti o zaposlenima. Nakon treninga i ukrcavanja, treba vam samo vrijeme za izvještavanje.
  • Profesionalni prodavači
    Tim je obučen za prodaju.
  • Fokusirani prodajni tim
    Vaši projektni menadžeri zauzeti su samo prodajom i stoga se mogu bolje fokusirati.
  • Bolja skalabilnost
    Količina uloženog vremena može se brzo prilagoditi.
  • Brže postignite svoj cilj pilot-projektom
    Brže ćete pronaći najbolji pristup jer će vam biti pružena podrška dugogodišnjom stručnošću u različitim oblastima.
  • Brži rezultati
    Rezultati će se vidjeti nakon samo nekoliko tjedana. U slučaju vlastitih zaposlenih, to može biti zbog loših performansi.

Mane s kojima se možete suočiti

Najveći nedostatak je što u najgorem slučaju nećete dobiti nikakvu vrijednost za svoj novac . Tada možete biti sigurni da koncept nije razrađen ciljano i analitički.

Suočavamo se s tim rizikom tako što godinama ne sklapamo nikakve obavezujuće ugovore . Pored toga, kupce podržavamo samo telefonskim pribavljanjem. Tako da uvijek imate pregled svojih troškova .

Također nudimo test pakete za naše nove kupce , tako da se prvo možete uvjeriti u našu kvalitetu. Imamo iskustvo u preko 30 industrija i bazu kupaca od preko 150 kupaca.

Budući da djelujemo kao produžetak vaše tvrtke, ne morate brinuti ni o zaštiti podataka . Ako imate bilo kakvih pitanja, rado ćemo to pojasniti.

Druga stvar je vaša reputacija . Budući da obavljamo telefonsku akviziciju u vaše ime, trebali biste razmisliti o ovome. Samo nas nazovite bez obaveze i uvjerite se u ljubaznost našeg obučenog osoblja.

Troškovi outsourcinga prodaje

Prodaja je vrlo dugotrajna i možete očekivati velike troškove. Ovisno o iskustvu zaposlenih, to je oko 30 KM - 80 KM na sat po zaposlenom . Ovi troškovi ovise o iskustvu zaposlenih, vašoj industriji i željenim kupcima.

Koristimo drugačiji sistem plaćanja. Također kod nas rezervirate voditelja projekta ali platite za adrese koje treba kontaktirati . Adresa se obrađuje samo kada su donosioci odluka ili odlučili o sastanku ili protiv.

Sve su odluke detaljno dokumentirane. Ako želite znati tačno koliko će vas koštati naša usluga, kontaktirajte nas bez ikakvih obaveza.

Prepustite prodaju i povećajte prodaju

Povećajte prodaju outsourcingom prodaje sa WeConnect d.o.o. . Mi generiramo i kontaktiramo vaše potencijalne potencijalne kupce umjesto vas i osiguravamo trajni prvi dojam koji utire put uspješnoj prezentaciji vaših proizvoda i usluga.

Obratite nam se bez obaveza i podignite prodaju na viši nivo. Uspostaviti kontakt
WeConnect d.o.o. > Odlazno > Outsourcing prodaje

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Menadžer tehničke podrške