U razini očiju s kupcem - korisničkim centrom

Kupac je kupio proizvod i postavljaju se pitanja o radu, garanciji ili održavanju. Tu dolazi usluga. A iskustva koja kupac ovdje ima odlučuju hoće li se kupac u budućnosti opet odlučiti u korist proizvoda kompanije. Usluga se često doživljava kao pokretač troškova koji se ne nadoknađuje direktno mjerljivom prodajom. Rezultat: usluga se gubi u svakodnevnom poslovanju ili se obavlja sa strane. Posljedice za odnos s kupcem i oporavak kupca povezani su s velikim naporima i troškovima. Da se to ne bi dogodilo, vrijedi prepustiti uslugu i korisničku podršku profesionalcima i ove zadatke prepustiti vanjskim suradnicima. WeConnect d.o.o. je pravi partner za ovo!

Prednosti centra za brigu o kupcima:

  • Veća lojalnost kupaca
  • Brzi odgovor na žalbe
  • Preporuke zadovoljnih kupaca
Savjet
Pokušajte pretvoriti svoje kupce u istinske „obožavatelje“ vaše kompanije. Jer će vas ovi "obožavatelji" bez oklijevanja preporučiti.

Korisnički centar - definicija, značenje i područja odgovornosti

Dugoročni uspjeh i popularnost kompanije izravno su povezani s kvalitetom korisničke usluge. Korisnički centri su profesionalni partneri koje možete kontaktirati u vezi sa svim zabrinutostima kupaca telefonom, e-poštom ili putem chata.

U centru za brigu o kupcima kupci mogu pronaći kontakt osobe za pitanja o proizvodu ili radu i dobiti dragocjene informacije o garanciji, održavanju ili zamjeni. Portfelj centra za brigu o kupcima uključuje sve teme koje se pojavljuju oko različitih kontaktnih tačaka u procesu kupovine, ali i kasnije u životnom ciklusu proizvoda.

Točno s motom: Ovdje se pruža pomoć, osobe za kontakt su stručnjaci u svom području i imaju potrebno znanje i mrežu za brzo djelovanje na način usmjeren na rješenje. Glavni cilj je zadovoljiti kupca ili ga ponovno uvjeriti u marku i proizvod.

Savjet
Visok nivo lojalnosti kupaca takođe osigurava brz rast kompanija. Mnogo je jeftinije dugoročno zadržati zadovoljnog kupca nego stalno sticati nove kupce.

Kontakt centar: kratki zadaci

Zadaci kontakt centra su različiti. Ovdje se prihvaćaju pozivi i odgovara na e-poštu ili chat poruke. Pored direktnih odgovora na pitanja, kontakt centar nudi sveobuhvatnu uslugu i zakazuje sastanke, brine se o rješavanju problema ili pomaže u prigovorima. Uz to, centri za brigu o kupcima pomažu u izradi marketinga i nude višekanalna rješenja. Tipična pitanja verbaliziraju se kao često postavljana pitanja ili se korisnička pomoć prenosi na Internet kao videozapisi. Ovo povećava prisustvo kompanija i operacija i nadahnjuje kupce. Pored rješavanja problema i brige o kupcima, ovdje se piše i sadržaj koji se objavljuje na Internetu ili na društvenim mrežama. To uključuje vijesti, savjete i doprinose zajednice.

Pregled zadataka u centru za brigu o kupcima:

  • Korisnička podrška
  • Narudžbu prihvatite telefonom ili putem interneta
  • Rešavanje žalbi
  • Nakon prodaje

Centri za brigu o klijentima rade u Njemačkoj, ali iu inozemstvu. Prednost je u tome što postoje obučeni zaposlenici koji su se specijalizirali za svoje područje aktivnosti. Ovako rade visokokvalitetni kontakt centri sa stalnom bazom osoblja koje je posebno zaposleno da se brine o industriji ili kompaniji.

Pored domaćih korisničkih centara, postoje i brojni dobavljači u inostranstvu. Opasnosti koje se ovdje kriju su različite pravne osnove i često mijenjanje osoblja. Posljedice su da se na pitanja kupaca ne odgovara adekvatno ili možda netačno. Kao rezultat, kompanije mogu imati velike troškove ili kupci mogu biti izgubljeni. Jezička komponenta, koja u inostranstvu često nije zagarantovana, takođe ne treba potcjenjivati. U mnogim slučajevima lokalni telefonski operateri govore samo slomljeni njemački jezik i ne mogu razumjeti složena pitanja kupaca. U mnogim se slučajevima pozivi zatim obrađuju pomoću kontrolnih lista. Emocije i brige kupaca se ne bilježe, tako da s kupcima nema empatičnog razgovora u visini očiju. Kupci često osjećaju da su neshvaćeni i orijentiraju se prema ponudi konkurencije prilikom sljedeće kupnje. Pored toga, prilikom prenosa usluga u centar za brigu o klijentima koji posluje u inostranstvu, treba imati na umu da je pravni osnov često drugačiji ili da vremenska razlika otežava pristup klijentima. U mnogim slučajevima paušalni ugovori ne uključuju usluge koje kompanije na kraju skupo plaćaju.

Savjeti za ophođenje s kupcima:

  • Pokušajte govoriti mirnim glasom
  • Nikada se ne svađajte s kupcima jer imate razlog zašto se možete žaliti
  • Izgradite empatiju sa kupcima

Usluge tvrtke WeConnect d.o.o. - pouzdanog partnera u pitanjima usluga brige o kupcima

WeConnect d.o.o. obećava održivi rast, stalnu optimizaciju prodaje i optimizaciju postojećih resursa. Centar za brigu o kupcima to postiže prvenstveno kroz zaposlenike koji se kontinuirano obučavaju i tako uvijek imaju prst u rukama i rade sa stručnošću u marketingu. Komunikacija s kupcima odvija se na najvišem nivou. Jer: Posebno je danas važno ravnopravno upoznati kupce i ne izgubiti iz vida vrijednosti i principe kompanije. Ovo je jedini način da uhvatite emocije kupaca i pravilno shvatite njihove potrebe kako biste pokrenuli što jedinstvenija i primjerenija rješenja. Quopio vas podržava od generacije potencijalnih klijenata do kvalifikacija i akvizicije kupaca. Čak i ako kompanije vjeruju da su već izgubile kupce, reaktiviranje kupca prava je mjera za uvjeravanje kupca u drugu priliku. Telefonske usluge i marketing dijaloga zaokružuju portfelj i uključuju usluge poput telemarketinga i telefonske prodaje kako bi se stvorila samo međusobna prodaja i prodaja. Specijalisti rade u dolaznom ili odlaznom prometu i stoga su upoznati sa svim sredstvima komunikacije, čak i vodeći teške razgovore sa kupcima i vraćajući ih. WeConnect d.o.o. podržava prodaju i marketing i pomaže znatno boljoj prodaji i većem zadovoljstvu kupaca.

Možete se obratiti Quopio bez obaveza i uvjeriti se u strast koju naši zaposlenici pronalaze u pronalaženju pravog paketa usluga za vas i prepoznavanju njihovih potreba. Stupite u kontakt odmah - telefonom ili saznajte više putem veze naše korisničke službe u razini očiju - outsourcing koji se isplati:

Razmišljate li o tome da svoj centar za brigu o kupcima prepustite vanjskim partnerima? Onda stupite u kontakt s nama! Uspostaviti kontakt
WeConnect d.o.o. > Dolazno > customer-care-center

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Menadžer tehničke podrške