Ulazni pozivni centar: definicija i zadaci
Svaka kompanija imala je svakodnevni kontakt s call centrom ili se igrala s idejom da dio svog posla preda ovoj kompaniji. Vrlo malo ljudi zna koji su zadaci skriveni iza riječi call centar i koliko su danas moderni ovi pružaoci usluga. U ovom specijalističkom članku otkrivamo tajne koje okružuju dolazni call centar i pokazati vam prednosti koje oni donose za vašu kompaniju.
Testirajte naš dolazni call centar i kontaktirajte nas bez obaveze!
Neobvezujući Uspostaviti kontakt



Šta su dolazni pozivni centri?
Riječ pozivni centar opisuje središnju točku u kojoj se pozivi primaju, prosljeđuju ili obrađuju. Obrada e-pošte i primanje upita putem društvenih mreža među zadacima su modernog dobavljača usluga. Ulazni se u ovom slučaju odnosi na smjer iz kojeg se odvija kontakt, odnosno od kupca do agenta. Agenti dolaznog pozivnog centra ne kontaktiraju vaše kupce samostalno, već obrađuju upite koje vam kupci šalju.
Razlika između dolaznog i odlaznog
Zaposlenici call centra, nazvani agenti, podijeljeni su u dvije različite kategorije, ovisno o smjeru njihovih upita koji se obrađuju. U ulaznom call centru kupac traži razgovor s agentom. Moraju biti sposobni fleksibilno reagirati na odgovarajući zahtjev i pružiti željene informacije u najkraćem mogućem roku. Pojam ulazni parafrazira se sa dubinskim. Zahtjev za odlazne pozive javlja se kada vašeg kupca pozove ili mu pošalje zaposlenik u call centru. U većini slučajeva ovaj će smjer biti telefonski pozivi ili rješavanje upita putem e-pošte. Odlazni je sinonim za odlazni.
To se postiže uklanjanjem potencijalnih mogućnosti za žalbu. Ako se problem može riješiti odmah, to u većini slučajeva dovodi do jače lojalnosti kupaca. To štedi troškove i planiranje prodaje čini mnogo efikasnijim.
Sažetak
Odlazni se odnosi na aktivnosti poput aktivnih poziva, a dolazni se odnosi na npr. Pozive koji su primljeni.
Zadaci dolaznog pozivnog centra
Zadaci ulaznih pozivnih centara su vrlo raznoliki: agenti primaju narudžbe od kupaca ili obrađuju žalbe na određene proizvode. Ovo područje također uključuje upravljanje žalbama i obradu žalbi. Korisnička usluga je vrlo važna za agente dolaznog pozivnog centra i oni mogu u bilo kojem trenutku dati pozivaocu informacije o svojim pojedinačnim problemima. Pored telefonskih poziva, obrada narudžbi putem vaše web stranice, e-pošte ili društvenih medija jedan je od zadataka zaposlenog u dolaznom call centru.
-
Prihvatanje narudžbine
-
Služba za korisnike
-
Rješavanje žalbi
-
Hitna telefonska linija
Dolazne usluge od WeConnect d.o.o.
Sad kad smo razgovarali o općim zadacima ulaznog pozivnog centra, vrijeme je da budemo precizniji. Kao kompanija imate razne mogućnosti za korištenje gore spomenutih usluga. Kao pružatelj usluga sa dugogodišnjim iskustvom, WeConnect d.o.o. pojedinačna rješenja za potrebe vaše kompanije s ponudama iz različitih područja:
Ljubaznost i usmjerenost ka rješenju važni su vodeći principi u tvrtki WeConnect d.o.o. Naš CRM sustav omogućava bilježenje svih važnih podataka. Na taj se način sve žalbe sistematski evidentiraju u skladu sa šemom koju ste naveli i prenose vam direktno. To vam omogućava lakšu procjenu podataka. Na taj način možete brzo i efikasno vidjeti koji uzroci vode do žalbi i koliko često se javljaju. To omogućava brže vrijeme odziva za rješavanje ozbiljnih grešaka.
Naručite vruću liniju
Mnoge kompanije posebno pate zbog puno poziva kupaca koji ih sprečavaju da obavljaju svoj osnovni posao. Zaposleni koji su hitno potrebni negdje drugdje moraju sjediti za stolom i čekati pozive kupaca. Kao dolazni call centar, rado ćemo se potruditi za vas i pouzdano i u potpunosti prema vašim željama brinuti se o prihvaćanju narudžbi od strane vaših kupaca. Bilo telefonom, e-poštom, poštom ili putem društvenih mreža. Zahvaljujući našoj naprednoj tehnologiji, takođe je moguće obrađivati narudžbe direktno iz vašeg sistema. Kratkim vremenima čekanja i direktnom, profesionalnom kontakt osobom olakšavamo postupak naručivanja vašim postojećim i novim kupcima, a vašim zaposlenicima pružamo priliku da se u miru koncentriraju na važnije zadatke.
Usluga pristupačnosti
Novi kupci koji samo s poteškoćama ili uopće ne mogu doći do kompanije brzo se odgode i pobjegnu konkurenciji. Koristite našu uslugu dostupnosti i olakšajte novim kupcima da vas kontaktiraju. Pojednostavljujemo ovaj početni kontakt što je više moguće potencijalnim novim kupcima i štedimo troškove uklanjanja zaposlenih za ovaj zadatak iz drugih područja ili čak zapošljavanja novih. Zahvaljujući našem radnom vremenu prilagođenom klijentima, i dalje ćete biti dostupni kad ste na putu za sastanak ili nakon posla.
Korisnička podrška
Jedno od područja koje kompanije često podcjenjuju je korisnička podrška. Ovaj kontakt je u mnogim slučajevima presudan za kupca kako bi stekao dobru sliku o kompaniji i kako bi se vezali za ovu kompaniju u budućnosti. Dolazeće zahtjeve vaših kupaca obrađujemo telefonom, poštom, e-poštom i društvenim mrežama uz izvrsnu uslugu. Naš ulazni call centar pomaže vam da povećate zadovoljstvo kupaca i reputaciju svoje kompanije.
Sekretarske i kancelarijske usluge
Još jedna usluga tvrtke WeConnect d.o.o. olakšanje je vašeg sekretarijata. Podržavamo vas u planiranju sastanaka, primanju poziva u vaše ime i prosljeđivanju konkretno potrebnoj kontakt osobi. Na ovaj način vas neće ometati neželjeni pozivi. Naša se usluga neprimjetno prilagođava vašoj kompaniji i koristi njeno dugogodišnje iskustvo kako bi vam pružila najbolju moguću zaštitu.
Hitna linija
U hitnim hitnim slučajevima možete se osloniti na WeConnect d.o.o. ostavite: Naša besplatna hitna linija dostupna je danonoćno i u vrlo kratkom vremenu vas povezuje sa stručnjakom iz odgovarajuće oblasti.
Upravljanje žalbama
Ako narudžba ne uspije ili kupac nije zadovoljan svojim proizvodom, naša će se služba za upravljanje žalbama pobrinuti za stvar. Naši posebno obučeni zaposlenici vode računa o svakom slučaju pojedinačno i zajedno s kupcem razrađuju najbolje moguće rješenje. Kupac i vaša kompanija zavareni su bliže brzom i ciljanom obradom zahtjeva. I ne zaboravite: svaka kritika je prilika za kompaniju da raste. Naša detaljna izvješća daju vam ciljani pregled područja u kojima vaši kupci vide potrebu za poboljšanjem. Zajedno stvaramo povratnu spregu koja će vašu kompaniju podići na viši nivo.
Usluge specifične za posao
Određena zanimanja imaju drugačije potrebe od općeg kancelarijskog sektora. Za ove kupce nudimo uslugu prilagođenu vašem profesionalnom polju: Telefonska služba za advokate: Ublažavamo vam svakodnevni rad brinući se o vašim klijentima telefonom, organiziranjem vaših sastanaka, obradom poštanskih sandučića i održavanjem informacija na vašoj web stranici. Naši stručnjaci u polju prava pomoći će vam da vaši klijenti imaju kontakt osobu u svakom trenutku, čak i ako trenutno ne mogu da se jave na telefon. Telefonska tajnica za ljekarske ordinacije i terapeute: kako biste se mogli u miru koncentrirati na svoje pacijente, dogovaramo sastanke s vašim kupcima, održavamo vaš kalendar i nudimo uslugu poziva koja vašim pacijentima omogućava da nas kontaktiraju danonoćno iz kuće i iz inostranstva. Tajništvo telefonske službe: Uštedite zaposlene i troškove stavljanjem telefonske podrške, organizacije sastanaka, obrade pošte i održavanja informacija u naše kvalificirane ruke.
Vaše prednosti kod WeConnect d.o.o. na vašoj strani
Uspješan outsourcing za dolazne call centre štedi vam velike troškove i puno vremena koje biste inače morali uložiti u kvalificiranje svojih zaposlenih za telefonski sektor. Naše dugogodišnje iskustvo u sektoru dolaznih pozivnih centara obećava vam konstantno visok nivo usluge i ispunjava želje vaših kupaca prema vašim idejama. Faza testa omogućit će vam da se uvjerite u naše usluge. Radimo sa vama na optimizaciji interfejsa između naše usluge i vaše kompanije. Uspjeh možete pratiti pomoću izvještaja po mjeri koje dobivate svakodnevno ili tjedno prema svojim željama. Opsežnim planiranjem i identifikacijom svih okvirnih uslova osiguravamo koherentnu saradnju. Cilj nam je povećati prodaju i zadovoljstvo kupaca, a ne otjerati vas dugim ugovornim rokovima i skrivenim troškovima.
Karakterizira nas visokokvalitetni rad koji postižemo svojim pouzdanim i motiviranim zaposlenicima. Quopio već godinama obučava vlastito mlađe osoblje koje brine o svojim kupcima s opsežnim specijalističkim znanjem iz treće godine obuke. Po završetku naukovanja nude se redovni kursevi obuke koje može pohađati svaki zaposleni u našoj kompaniji. Naši stručnjaci ažuriraju vaše stručno znanje stalnom razmjenom s drugim stručnjacima.
Outsource
Zašto biste nam ukazali povjerenje? Kao dugoročni pružatelj usluga u sektoru dolaznih pozivnih centara, u mogućnosti smo koristiti svoje znanje u vašu korist. Također bismo vam rado pomogli da pronađete idealno rješenje za svoje potrebe. Cilj nam je ponuditi vam priliku da se u potpunosti koncentrirate na osnovnu djelatnost vaše kompanije i da ne izgubite pregled i kontrolu unatoč vanjskim poslovima. Sretni smo što vas podržavamo u optimizaciji radnih procesa u vašoj kompaniji.
Obratite nam se bez obaveze i besplatno, a naši stručnjaci neka vas savjetuju. Zajedno ćemo pronaći savršeno rješenje za vašu kompaniju.
Stupite u kontakt s nama bez obaveze! Podržavamo vas. Uspostaviti kontakt
Vaša kontakt osoba
Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Vođa tima