Anketa kupaca - istraživanje tržišta u kvalitativnim rukama
Ako želite, izradit ćemo vaše upitnike i optimizirati ih. Pitanja logično gradimo jedno na drugom. Da li biste radije sami kreirali pitanja i prepustili telefonsku anketu kupaca nekom drugom? Onda ste u pravu s nama.
Naši profesionalni telefonski savjetnici čitaju između redova i zapisuju sve važne informacije. Ovo vam daje cjelovit pregled svih relevantnih KPI-a , koji se naravno razlikuju ovisno o industriji.
To uključuje zadovoljstvo kupaca, spremnost na preporuke, svijest o brendu i još mnogo toga. Također ćete dobiti detaljan pregled najvažnijih ključnih pokazatelja učinka u profesionalnoj prezentaciji .
Dobit ćete pregled i preporuke. Vaše snage i slabosti su jasno istaknute, tako da ih možete dalje razvijati ili slabosti pretvoriti u svoje snage. Raste s nama kao tvoj partner!
Kontaktirajte nas bez obaveze



Korisnost anketa kupaca
Ankete kupaca trebale bi vam pomoći da planirate svoju kompaniju . Jedan od ciljeva je filtriranje potreba kupaca iz anketa kupaca. Kupce prvo treba podijeliti na manje segmente. Ovo pomaže u ciljanom marketingu vaših proizvoda i usluga.
S tim u vezi, možete nastaviti utvrđivati informacije o vašoj svijesti o brendu i kakvu poziciju imate u svojoj industriji. Kako se razlikujete od konkurencije? To vam daje puno uvida u kompanije koje su u istoj industriji kao i vi.
Anketa kupaca također će vam pomoći s boljim cijenama . Za veći sadržaj informacija, posebno je važno da anketar ima prilagođeni upitnik. Oni su standardizirani na različite načine i imaju različita pitanja. Naravno, to ovisi o području aktivnosti kompanije i cilju istraživanja.
Ankete kupaca obično ne bi trebale biti duže od 15 minuta. U najboljem slučaju, to se izvodi lično, jer obučeni anketar generira više informacija. Pažnja se posvećuje koraku i pauzama . Poznato je da najveći dio komunikacije nije informativni sadržaj izjave . Na taj se način može utvrditi određena cijena kupca, posebno kada se određuje cijena.
Izvršite anketu kupaca
Ako želite provesti anketu kupaca , morate unaprijed biti jasni o cilju ankete. Pitanja o vašim proizvodima mogu vrlo lako ispitati sigurnost i primjerenu upotrebu.
Način na koji ćete predati pitanja ovisi o vama. E-pošta je najlakša, ali nećete dobiti puno pojedinačnih povratnih informacija. Prednost u odnosu na telefon je ta što možete čitati između redova i pokazati svojim kupcima veću zahvalnost.
Tijekom telefonske ankete kupaca imate i mogućnost nakon prodaje i unakrsne prodaje. Inteligentnom anketom imate priliku za generiranje dodatne prodaje uz analizu tržišta.
Faze ankete kupaca
Anketa kupaca se općenito može podijeliti u 6 različitih faza . Postoje i različiti procesi podjele koji uključuju manje faza. Pregled faza i njihovih najvažnijih aspekata možete pronaći ovdje:
- Uključenost zaposlenih
- Generirajte ideje
- Iskustvo iz različitih područja (prodaja, marketing itd.)
- Odredite ciljne grupe / cilj istraživanja
- Broj segmenata kupaca
- Uslužne komponente
- Identificirajte kontakt osobu
- Prethodno istraživanje (istražno)
- Utvrdite očekivanja kupaca
- Utvrdite faktore kupovine
- Koncepcija istrage
- Izbor vrste ankete
- Struktura upitnika
- Tema pitanja
- Izbor učesnika
- Prikupljanje podataka
- Provođenje anketa
- Zabilježite KPI (ključne tačke interesa)
- Vizualizacija rezultata
- Prezentacija
- Procjena KPI-a
- Zaključak
Koraci 4 - 6 su posebno dugotrajni. Oni su presudni za to vodi li anketa do cilja. Zaključak bi kompaniji koja je implementirala trebala pružiti puno uvida. Na ovaj način trebalo bi biti moguće identificirati ciljeve koji su relevantni kako za kratkoročno tako i za dugoročno planiranje kompanije. Anketa kupaca je stoga jedan od najvažnijih elemenata u unaprijed planiranom planiranju kompanije.
Anketa kupaca - metoda
Postoje razne metode za utvrđivanje zadovoljstva vaših kupaca. Svaka metoda ima svoje snage i slabosti, o čemu ćemo ukratko razgovarati.
Telefonska anketa kupaca
U telefonskoj anketi kupaca u izravnom razgovoru možete detaljnije proučiti izjave kupca i tako bolje razgovarati o razlozima kupovine ili odbijanja vaše kompanije.
Nedostatak su povećani troškovi za osiguravanje resursa. To se može suprotstaviti ciljanom anketom u smjeru nove kupovine. Na taj način možete povećati prodaju sa strane.
Terminali za zadovoljstvo
Pomoću terminala možete dati svojim kupcima priliku da daju svoje povratne informacije . Terminali se često nude na mjestima koja uključuju produženo vrijeme čekanja, poput aerodroma ili u nekim restoranima brze hrane.
Prednost ove metode je u tome što je treba postaviti samo jednom i odmah je spremna za upotrebu na nekoliko mjesta. Također možete ponuditi nagrade itd. odmah na lokaciji .
terminale možete ponuditi samo ako imate lokaciju koja ima visoku stopu prometa kupaca . Nedostaju i mogućnosti unosa. Davanje određenih informacija na terminalu pokazuje se vrlo dugotrajnim.
Nadalje, ne mogu se provoditi ciljane ankete kupaca. U telefonskim anketama kupaca, ABC kupce se može pitati drugačije.
Slanje pisama
Slanje pisama vrlo je ličan način rada. Međutim, u današnje vrijeme možete pretpostaviti da nećete dobiti puno pisama natrag. Jedan od načina da se tome suprotstavi je preusmjeravanje kupaca na vašu web lokaciju ili u vašu aplikaciju.
Ankete u aplikaciji
Ovom vrstom ankete kupci mogu dati svoje mišljenje o vašoj internoj aplikaciji. Dobra stvar u vezi s metodom je ta što se može izvesti s bilo kojeg mjesta. S negativne strane, možete pozivati svoje kupce samo putem aplikacije ili putem e-mail-a. Inače je došlo do medijske pauze.
I ovdje u nekim slučajevima nedostaju detaljni odgovori i zabrinutosti i prigovori se ne mogu riješiti odmah.
Koji metod odabrati
To mnogo ovisi o vrsti kupca, vašoj industriji i prihodu koji generirate po kupcu. Što su vaši kupci dragocjeniji, to biste trebali više vrijediti s njima.
Obavezno kontaktirajte važne i vrijedne kupce telefonom.
Anketa kupaca - pitanja
Ovdje smo stvorili mali pregled pitanja koji možete koristiti pri određivanju zadovoljstva kupaca. Međutim, što su vaša pitanja individualnija, to ćete dobiti bolje rezultate evaluacije.
- Kako biste ocijenili našu uslugu?
- Kako biste ocijenili naše uslužno osoblje?
- Je li vaš problem riješen?
- Kako biste ocijenili svoje iskustvo s nama?
- Kako vam se svidjelo vrijeme učitavanja web stranice?
- Kako si čuo za nas?
- Koja od naših karakteristika vam se najviše sviđa?
- Koje biste usluge i dalje željeli raditi?
- Šta nedostaje da biste bili potpuno zadovoljni našim nastupom?
- Šta vam se najviše sviđa na proizvodu?
- Kakvu vam dodanu vrijednost nudi proizvod?
- Kako biste opisali proizvod?
- Koliko ste zadovoljni odnosom cijena / performansi?
- Jeste li zadovoljni datim opisom proizvoda?
- Koliko biste nas vjerovatno preporučili drugima?
- Kolika je vjerovatnoća da ćete opet kupovati kod nas?
- Da li biste nas preporučili drugima?
- Želite li dobiti više informacija o našim proizvodima i uslugama?
- Da li biste se prijavili za vaučer od 10%?
- Čitate li naš blog?
- Koji su od naših konkurenata ušli u uži izbor?
- Upitajte demografske i socio-ekonomske podatke
To je samo djelić mogućih pitanja koja su moguća.
Dopustite nam da vas savjetujemo, a pitanja vode do daljnje prodaje i preporuka Uspostaviti kontakt
Vaša kontakt osoba
Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Vođa tima