Prenošenje usluga za korisnike s WeConnect d.o.o.

Želite li prepustiti brigu za svoje kupce i tražite li profesionalnog i pouzdanog partnera uz sebe? Uz WeConnect24 imate partnera koji brine o preko 150 kupaca širom svijeta i koji svojom izvrsnom korisničkom uslugom značajno povećava zadovoljstvo vaših kupaca. Dopustite da vas nadahne naša kvaliteta kada prepustite vašu službu za korisnike.

Kontaktirajte nas bez obaveze

Služba za korisnike putem call centra

Telefon je i dalje najizravnija linija do vaših kupaca. Uz izvrsnu korisničku uslugu i izvrsnu dostupnost, ne samo da povećavate zadovoljstvo kupaca, već možete poboljšati i reputaciju svoje kompanije. Stalnom obukom naših agenata i bliskom razmjenom s našim kupcima osiguravamo da vaši kupci budu uvijek zadovoljni.

Pored toga, kao eksterni call centar, nudimo vam optimizaciju vaših resursa i uštedu u troškovima osoblja. Nije važno želite li nam povjeriti cjelokupnu korisničku uslugu ili samo pojedinačna pod-područja, kao što je

  • podrška prvog nivoa
  • Tehnička podrška
  • Hitna linija ili
  • Telefonski prihvat naloga.
Naš tim vas podržava u prenošenju vaše brige o kupcima Zatražite savjet

Definicija brige o kupcima: Što znači briga o kupcima?

Pod brigom o kupcima ili korisničkom servisu podrazumijevaju se sve mjere kojima kompanije pokušavaju povećati zadovoljstvo svojih kupaca. Proces potpada pod upravljanje prodajom. Što se tiče brige o kupcima, ne postoje samo različiti oblici i zadaci, već i različiti komunikacijski alati kao što je

  • Telefon
  • E-pošta
  • Chat bot
  • WhatsApp
  • Slova

Danas kompanije svojim kupcima nude holističke mogućnosti komunikacije. Digitalizacija i stalno rastući zahtjevi kupaca prisiljavaju kompanije da brzo reagiraju na žalbe, i to ne samo telefonom, već i e-poštom i društvenim mrežama kao što su Facebook i Instagram. Uz pomoć biltena i obavještavanja o novim proizvodima i kampanjama, kompanije mogu potaknuti nove kupovine i značajno povećati prodaju i unakrsnu prodaju.

Zadaci brige o kupcima

Glavni zadatak korisničke službe je zadovoljstvo kupaca. Jer samo zadovoljni kupci postaju pravi „obožavatelji“ i kompaniju preporučuju drugima. Zbog toga je komunikacija s kupcima posebno važna u postprodaji, tako da kupci budu oduševljeni i zadovoljni proizvodom i uslugom.

Područja odgovornosti u korisničkoj službi i korisničkoj podršci vrlo su opsežna. Zaposlenici mogu biti raspoređeni u odlaznu brigu o kupcima ili u dolaznu njegu.

Odlazno, zaposlenici pokušavaju povećati zadovoljstvo proaktivnim kontaktom sa postojećim kupcima. Izlazna podrška igra vrlo važnu ulogu, posebno kada je riječ o inovacijama proizvoda i dodatnoj prodaji.

S druge strane, u dolaznom dijelu zaposlenici odgovaraju na upite kupaca. Bilo e-poštom, telefonom, chatom ili društvenim mrežama. U tim slučajevima zaposlenici se raspituju.

Korisnička pomoć u odlaznom prometu

Odlazni zaposlenici vrlo često zakazuju sastanke za predstavnike prodaje. Vrlo je često da interno osoblje proaktivno kontaktira postojeće kupce kako bi moglo ugovoriti sastanke na kojima vanjsko osoblje može predstaviti svoje nove proizvode ili usluge.

Pored toga, mnogi zaposlenici nazivaju postojeće kupce zbog poziva na godišnjice, npr. rođendan, godišnjicu itd. i osobno im čestitaju na telefonu. Slanje biltena i e-maila također je dio područja odlaska. Za razliku od telefona, vi nemate direktan kontakt s kupcima, obraća im se samo putem e-pošte.

Ovo vrlo dobro funkcionira s kampanjama ili inovacijama proizvoda. Postavljanjem takozvanog "poziva na akciju" usmjeravate čitatelja na određenu akciju.

Ulazna briga o kupcima

Agenti call centra preuzimaju dolazne pozive od dolaznih korisnika. Raspon zadataka može se kretati od jednostavnih tajničkih zadataka do tehničke podrške.

Pogotovo kada radite s vanjskim pozivnim centrom, posebno je važno odrediti koja područja odgovornosti želite predati. Unaprijed definirajte jasno definirane ciljeve koji su razrađeni zajedno sa call centrom.

U ovom trenutku vanjski pružatelj usluga može vas razriješiti i prihvatiti dolazne pozive umjesto vas i, prije svega, u vaše ime. Uz WeConnect24 pored sebe imate pouzdanog i profesionalnog partnera koji vas podržava u korisničkoj službi. Preko 150 kupaca širom svijeta već vjeruje Quopiou, uvjerite se u našu kvalitetu.

WeConnect d.o.o. > Dolazno > Prenošenje usluga za kupce

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Menadžer tehničke podrške