Briga o B2B kupcima za održivi rast
Korisničko iskustvo sve više prelazi u fokus postojeće brige o kupcima . Posebno u B2B sektoru, velika odanost kupaca je od ogromne važnosti. Podržavamo kompanije posebno u održavanju postojećih kupaca putem telefona. Naši kupci imaju koristi od:
- Povećajte korisničko iskustvo
- Prilagođeno rješenje
- Brza korisnička podrška
- Interakcija u stvarnom vremenu
Koristite našu uslugu i blisko povežite svoje kupce sa vašom kompanijom. Neka korisničko iskustvo bude glavni prioritet s Quopiom .
Kontaktirajte nas bez obaveze



Aktivnosti
Korisničko iskustvo je bitan dio održavanja postojećih kupaca . Bez obzira na odabrani medij, postoji niz mjera kojima se osigurava da je ovo optimalno dizajnirano.
- Definirajte idealno korisničko iskustvo
Koje je najbolje korisničko iskustvo za vašu industriju? Prođite kroz čitav postupak i razmislite o tome kako se može optimizirati u svakom trenutku. - Prilagođena rješenja
Ponudite svojim kupcima rješenja po mjeri. Na ovaj način efikasno povećavate lojalnost kupaca. Da biste to učinili, prvo morate ispitati bodove. - Kontakt u stvarnom vremenu
Komunicirajte sa svojim kupcima u stvarnom vremenu. Metode za to su mogućnost kontakta putem telefona ili razgovora. Prikazi podataka također su oblik komunikacije. - Koristite svoje podatke
Ponašanje vaših kupaca mora se pratiti ili ispitivati. Na ovaj način znate koliko je AKTUELNO stanje daleko od CILJA. - Učinite ga mobilnim
Obavezno ponudite svoje usluge i na pametnom telefonu. - Društveni mediji
Pređite direktnim mostom preko društvenih medija. Pokažite se sa svoje „društvene strane“ i tako izgradite intimnu vezu.
Prilagođena rješenja posebno osiguravaju snažnu lojalnost kupaca. S jedne strane, vaš kupac je upoznat s vašim proizvodom ili uslugom, a s druge strane, nudite eliminaciju pojedinačnih slabih mjesta.
Sretni smo što vas podržavamo u prepoznavanju ovih slabih točaka i na taj način distribuiranju boljeg rješenja. U akviziciji kupaca , ove se bolne točke koriste za krivolov kupaca. Ne ostavljajte prostora za to!
Prednosti
Zadržavanjem postojećih kupaca možete računati na nekoliko prednosti. Za razliku od ovih prednosti, trošak je vrlo nizak. Možete očekivati sljedeće pogodnosti:
- Visok povrat ulaganja
Zbog jače lojalnosti kupaca, interno rukovanje procesima je mnogo isplativije i ulaganje u brigu o kupcima isplati se nakon kratkog vremena. - Snažna lojalnost kupaca
Snažna lojalnost kupaca osigurava da mjere provjere više nisu potrebne. Isplate se mogu očekivati sigurno, a samopouzdanje se povećava. - Olakšano korporativno planiranje
Snažna lojalnost kupaca osigurava da možete računati na akciju. To mnogo olakšava planiranje stabilnog rasta. - Zaštita od krivolova
Srećne i zadovoljne kupce nije tako lako loviti. Konkurencija nikad ne spava. - Stjecanje novih kupaca
Lojalni kupci će vas preporučiti.
Nećemo ulaziti u nedostatke, jer su jedini nedostatak u održavanju postojećih kupaca troškovi na početku. Međutim, budući da je profitabilnost vrlo visoka, ti se troškovi itekako isplaćuju.
Na telefonu
Podržavamo kompanije u održavanju postojećih kupaca kako na području dolazno , tako i u Odlazno . Pomoću proaktivne usluge kontaktirate svoje kupce i pitajte ih na čemu možete poboljšati.
Ovdje je važno pitati pravu osobu. Donositelj odluke nije nužno osoba koja zna koje nedostatke ima proizvod ili usluga. Pri identificiranju ranjivosti važno je postaviti odgovarajuća pitanja.
Postavite prava pitanja kako biste ostali sigurni u sebe i ponudili najbolju moguću uslugu. Ali ne poričite nikakve slabosti!
Nešto je drugačije kada se javljate na telefon. Ovdje primate pozive od kupaca. Vrlo je važno znati žele li ti kupci da se žale ili žele naručiti nove proizvode. Ako je moguće, navedite nekoliko brojeva na svojoj web lokaciji u tu svrhu.
Rešite žalbe na najbolji mogući način i odmah prodajte dodatne usluge putem telefona koje su kupcu potrebne za potpunije iskustvo. Važno je pokazati kupcu da ste zainteresirani za rješavanje problema, a ne samo za maksimiziranje prodaje .
Šanse za uspjeh
Kako ide vaše poslovanje? Ovisite li o novim kupcima ili kruh uglavnom zarađujete od postojećih kupaca?
Neke usluge pružaju se jednom i obično više nisu potrebne nekoliko godina ili uopće nisu. Što dulje traje jedan ciklus, to se čini nebitnijim ulaganje energije u brigu o kupcima.
To je takođe slučaj. Ako mjesečno prodajete proizvod ili uslugu koji su potrebni vašem kupcu, održavanje postojećih kupaca je daleko učinkovitije. Ako izgubite puno kupaca u ovom segmentu, šanse za uspjeh su izuzetno velike.
Za proizvode koji se koriste rjeđe, održavanje postojećih kupaca i dalje se isplati. Glavni razlog ovdje je marketing preporukama. Zadovoljni kupci će vas preporučiti.
Kontaktirajte nas bez obaveze i zajedno ćemo utvrditi vaše šanse za povećanje dobiti zadržavanjem postojećih kupaca. Uspostaviti kontakt
Vaša kontakt osoba
Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Vođa tima