Profesionalno upravljanje žalbama za održivi rast
Zadovoljstvo vaših kupaca danas je temeljna komponenta. Pored toga, kupci postaju sve zahtjevniji i očekuju vrlo brzo vrijeme reagiranja kompanija u slučaju prigovora. Naročito u vrijeme društvenih medija, kompanije moraju komunicirati sa svojim kupcima na svim kanalima i zadovoljiti ih.
Pomoću dobro organiziranog sistema za upravljanje žalbama i žalbama možete održivo povećati zadovoljstvo svojih kupaca i na taj način doprinijeti poboljšanju nivoa usluge u svojoj kompaniji. Podržavamo kompanije profesionalno u upravljanju pritužbama i povećavamo zadovoljstvo njihovih kupaca. Preko 150 kupaca širom svijeta već se oslanja na našu uslugu. Neka vas naša kvaliteta uvjeri i vas.




Definicija upravljanja žalbama
Pod upravljanjem žalbama podrazumijevaju se svi procesi koji doprinose kontinuiranom poboljšanju rješavanja žalbi. Stalni daljnji razvoj u ovom području i izvrsno rješavanje žalbi dugoročno će značajno smanjiti broj pristiglih žalbi.
Naveli smo 7 načina na koje možete poboljšati upravljanje žalbama:
- Strukturirano korištenje žalbi i žalbi
Kupci koji su nezadovoljni i žale se pružaju vrijedne informacije za kompanije. Pažljivo slušajte kupce i prikupljajte žalbe. Pokušajte primijeniti povratne informacije i izbjegavajte ove pogreške u budućnosti. - Uvođenje sveobuhvatnog CRM sistema
Žalbom dobivate puno detaljnih informacija od svojih kupaca. Stoga biste trebali koristiti CRM (Customer Relationship Management) alat pomoću kojeg možete zabilježiti sve podatke svojih kupaca i, ako je potrebno, izravno ih vizualizirati. Bilješke i vrsta žalbe su posebno važne kako biste kasnije mogli grupirati žalbe i identificirati obrasce. Stoga je upotreba CRM sistema za profesionalno upravljanje žalbama posebno važna. - 24 sata - pridržavajte se pravila
Ako se netko žali ili ima žalbu, tada želi da se njegov zahtjev riješi što je brže moguće. Stoga, pokušajte uspostaviti prvi kontakt sa svojim kupcima u roku od 24 sata i ne dopustite da vaši kupci čekaju nepotrebno. - Obuka zaposlenih
Što duže zaposlenik nije u kompaniji, integracija za kompaniju postaje skuplja. Stoga biste trebali izgraditi mjere integracije za zaposlenike i podržati ih u njihovoj bržoj integraciji. - Dohvatite vanjsku pomoć
Alati i pomoć za vanjsku analizu mogu vam dati veliki poticaj u rastu. Subjektivni gledatelji mogu neutralno procijeniti vaš postupak upravljanja žalbama.
Zadaci u upravljanju žalbama
Postoje različita područja odgovornosti u upravljanju žalbama. Glavni zadatak je formulirati različite smjernice i opise zadataka i stalno ih nadgledati. Sljedeća područja odgovornosti mogu se pojaviti u upravljanju žalbama
- Nadgledanje procesa
stalna kontrola i praćenje trenutnih smjernica osnovna je komponenta u optimizaciji vaše korisničke usluge. - Redovna obuka
redovna obuka i dodatno obrazovanje za vaše zaposlenike posebno su važni ako otkrijete nedostatke. - Kontinuirane evaluacije
Izvršite redovne i stalne evaluacije rezultata. Rezimirajte najveće slabosti i obratite posebnu pažnju na ove stavove na sastancima.
Postupak upravljanja žalbama
Kako biste mogli poboljšati upravljanje žalbama i uslugu žalbi, posebno je važno uspostaviti postupak. Za postupak žalbe, u svoja razmatranja možete uključiti sljedeće korake
Faza 1: Priprema
To uključuje stvaranje koncepta, kao što je ugovorna dokumentacija.
Faza 2: Formulacija ugovora
Ova faza odnosi se na sam ugovor. Pregovori sa klijentom u vezi sa uslugama
Faza 3: Izgradnja
Ova faza odnosi se na sastavljanje ugovora i usluga do finalizacije ugovora
Faza 4: Završetak
Pojašnjenje otvorenih pitanja i finalizacija postupka
Proces pružanja usluga žalbi mora se neprestano nadzirati i provjeravati. Izvrsna korisnička usluga može se zajamčiti samo stalnim nadzorom i kontrolom.
Provodite redovne treninge sa svojim zaposlenima i pokažite nedostatke na kojima još treba raditi.
Profesionalno upravljanje pritužbama s Quopiom
Ako želite svoju brigu o kupcima i upravljanje žalbama predati u profesionalne ruke, tada ćemo vas podržati kao profesionalni call centar i primati pristigle pritužbe u vaše ime.
Stalnom obukom i edukacijom naših agenata možemo garantirati trajni visoki kvalitet. Neka vas naša kvaliteta uvjeri i vas
Za više informacija, kontaktirajte nas bez obaveze. Uspostaviti kontakt
Vaša kontakt osoba
Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Vođa tima