Pozivno angažovanje call centra za održivi rast

Preusmjeravanje poziva u call centar strateška je odluka za mnoge kompanije i treba ga pažljivo razmotriti. Kao profesionalni pozivni centar, kako za odlazne tako i za dolazne, podržavamo kompanije kao pouzdanog partnera u komunikaciji s kupcima . Naši tehnički izvrsno obučeni agenti i naša visokokvalitetna služba za korisnike osiguravaju održiv korporativni uspjeh.

Naše ključne kompetencije su u korisničkoj službi putem telefona. Pored klasičnih telefonskih marketinških aktivnosti poput Kvalifikacija adrese, usluga zakazivanja terenske službe i teleprodaje, nudimo i ulazne aktivnosti poput podrške 1. nivoa i prihvatanja telefonskih naloga.

Kontaktirajte nas bez obaveze
Naše odlazne usluge
Adressqualifizierung
Kvalifikacija adrese
Terminierungsservice
Usluga zakazivanja
Kundenrückgewinnung
Generisanje podataka
Leitfaden
Anketa kupaca
Einwandbehandlung
Teleprodaja
Telefonat-Kurs
Oporavak kupaca
Naše ulazne usluge
Telefonakquise
Prihvatanje telefonske narudžbe
Neukundengewinnung
Telefonska linija za prigovore
Kundenrückgewinnung
Informativni telefon
Leitfaden
Briga o kupcima
Einwandbehandlung
Sekretarska služba
Telefonat-Kurs
Podržite vruću liniju

Prednosti outsourcinga call centra

Ako se kompanije odluče prepustiti komunikaciju sa svojim kupcima, to vam nudi puno prednosti:

  • Ušteda troškova i resursa
    Ako radite s vanjskim pozivnim centrom, možete uštedjeti dragocjene resurse prilikom vanjskog izvođenja, poput troškova zaposlenika, troškova radnog mjesta itd. preuzeti call centri. Također je važno da ne morate brinuti o troškovima prilikom vanjskog preuzimanja u slučaju bolesti ili zahtjeva za godišnji odmor od strane zaposlenih.
  • Know-how i upravljanje znanjem
    Ciljanim outsourcingom više ne morate sami obučavati nove zaposlenike, ali call centar se brine za vas. Uz to, profesionalni call centar može vam pomoći u upravljanju znanjem, takođe kroz iskustvo stečeno znanjem stečenim sličnim projektima.
  • Visoka dostupnost
    Možete znatno povećati dostupnost svoje korisničke službe i svojim kupcima uvijek ponuditi vrlo visok nivo savjeta. Čak i kod poziva u vrhuncu, pozive koje ne možete obraditi možete proslijediti vanjskom pozivnom centru i ne treba brinuti zbog propuštenih poziva.
  • Velika fleksibilnost
    Uz profesionalni call centar, kratkotrajne upite, poput produženja vremena servisa ili povećanja broja agenata, nisu velika prepreka. Ne morate sami angažirati nove zaposlenike i cijeli ovaj postupak prepustiti dobavljaču usluga.

Razlike između offshore i onshore outsourcinga

U osnovi, kompanije imaju mogućnost prenošenja dijelova odjela ili prenosa cijelih odjela. Preduzeća se često suočavaju s izborom da li je prekomorski outsourcing ili inostrani outsourcing pravi izbor.

  • Prekomorski outsourcing
    Podmorski outsourcing podrazumijeva outsourcing u matičnoj zemlji outsourcing kompanije. Pretpostavimo da je kompanija sa sjedištem u Njemačkoj i da bi željela povjeriti svoj call centar, a zatim nearshore znači da se izričito traži kompanije sa sjedištem u Njemačkoj.
  • Offshore outsourcing
    Ako kompanije žele preusmjeriti odjele u inozemstvo, onda se govori o outshore outsourcingu. Posebno u Europskoj uniji, mnogi pozivni centri preusmjereni su u istočnu Europu.

Kakvu korist imate od outsourcinga call centra?

Pored tehnički izvrsno obučenih agenata, kod nas se možete osloniti i na partnera s kojim dobivate puno znanja. Odmah ćete biti potpuno motivirani i možete se koncentrirati na svoje ključne kompetencije.

Uz to, kod davatelja usluga možete uštedjeti dragocjene resurse . Uz to, koristite mogućnost dostupnosti danonoćno i ne morate brinuti o dostupnosti. Uz izvrsnu korisničku uslugu možete se jasno razlikovati od konkurencije.

Kao kupac, imate izbor da odlučite u kojoj mjeri želite prenijeti komunikaciju svojih kupaca. Možete prenijeti samo određena područja ili čak cijele odjele , kao što je Generisanje podataka i Sticanje novih kupaca.

Koji su troškovi outsourcinga?

To vrlo ovisi o broju poziva. Općenito, što više poziva bude upućeno za vas, to će troškovi biti skuplji. Međutim, kod nas plaćate samo vrijeme koje zapravo radimo za vas.

U dolaznoj i u korisničkoj službi imamo naplatu koja je tačna do sekunde, što uvijek možete razumjeti u izvještaju. Za preciznije dolazne cijene pogledajte našu telefonsku uslugu bez osnovne naknade . S druge strane, u odlaznoj valuti plaćate samo fiksnu cijenu po pozivu i mrežnom kontaktu. Dakle, uvijek imate sigurnost planiranja.

Dopustite da se uvjerite u kvalitetu i profesionalnost našeg call centra i dogovorite konzultacije s našim menadžerima računa. Uspostaviti kontakt
WeConnect d.o.o. > Dolazno > Pozivanje outsourcinga call centra

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Menadžer tehničke podrške