Kancelarijska usluga - sve o temi

Da li tražite profesionalnu kancelarijsku uslugu? Kako bi ugovor trebao izgledati i koji su maksimalni troškovi koje možete očekivati? Često postoje kamen spoticanja koje pružatelji usluga vole koristiti.

U ovom članku, nakon kratke definicije, željeli bismo ući u sljedeće točke i objasniti ih detaljnije:

  • Zadaci / aktivnosti / usluge uredske usluge
  • Zahtjevi za uspješnu suradnju
  • Uzorak ugovora
  • Prenesena telefonska usluga
  • Troškovi / satnice

Želite li odmah dobiti individualnu ponudu? Zatim nas kontaktirajte bez obaveze i saznajte koliko će vas koštati WeConnect d.o.o. uredska usluga i kako vas možemo podržati.

Neobvezujući upiti

Definicija

Kancelarijska usluga je u osnovi usluga koju kompanije nude drugim kompanijama kako bi za njih izvele lagane radove u uredu.

Obično je to posao koji obično obavlja sekretarijat. Često se kancelarijska usluga odvija spolja i brine se o telefonskoj usluzi.

Kancelarijska služba uglavnom se brine o zadacima sekretarijata. Oni uključuju, između ostalog. Prihvatanje telefona, prosljeđivanje, dokumentacija i podrška prvog nivoa.

Zadaci

Kancelarijska služba obično za vas obavlja nekoliko zadataka, koje obično obavlja interno sekretar. Najčešći zadaci koji se pojavljuju u ovom području su:

  • Odgovaranje na telefon
    Odgovaranje na pozive u vaše ime
  • Termini
    Zakažite sastanke provjerom kalendara
  • Dokumentacija
    Snimite poziv u CMS sa svim relevantnim informacijama (ime, napomena u razgovoru, greška, zabrinutost)
  • Filter za neželjenu poštu
    Unaprijed filtrirajte pozive za oglašavanje koji ne bi trebali proći
  • Podrška prvog nivoa
    Pružite trenutnu podršku telefonom u slučaju manjih tehničkih grešaka
  • Prihvatanje naloga
    Odmah prihvatite narudžbe i zahtjeve kupaca i unesite ih u sistem
  • funkcija predsoblja
    prosljeđivanje poziva na pravu osobu

Najvažnija stvar je dokumentacija. Važno je da vi ili vaši zaposlenici odmah znate šta je kancelarijska služba sačuvala za vas.

Čak i najbolja usluga je od male koristi ako se morate sami nadovezati.

Zahtjevi

U teoriji, za uspješnu suradnju nije potrebno puno. Pre nego što prvi poziv eksterno preusmerite na kancelarijsku službu, prvo je potrebno izvršiti 3 koraka:

  1. SLAs
    Definisani su svi okvirni uvjeti. Šta minut može koštati? Koje je maksimalno vrijeme koje kupci mogu čekati? Koliko poziva mora biti moguće istovremeno? Ove i druge okvirne uslove treba unaprijed razjasniti. Pored toga, posljedice nepridržavanja.
  2. Brifing
    Zašto vaši kupci zovu i koja su najčešća pitanja koja postavljaju? Za to trebate osposobiti svog partnera.
  3. Testiranje
    Svakako biste trebali obaviti nivo znanja nakon brifinga i obuke

Nakon što su poduzeta ova dva koraka, s jedne ste strane na sigurnoj strani zahvaljujući okvirnim ugovorima, a s druge strane znate da je uredska usluga spremna za vaše pozive.

Ugovor (uzorak)

Za vas smo sastavili uzorak ugovora koji možete slobodno preuzeti. Obavezno dodajte sve relevantne podatke.

Preuzmite SLA uzorak

Telefonska usluga

U osnovi, telefonska usluga je uredska usluga koja se bavi svim telefonskim aktivnostima. Oni uključuju:

  • Odgovaranje na telefon
  • Prihvatanje narudžbe
  • Hitna služba
  • Rezervacije
  • Upravljanje žalbama putem telefona
  • Telefonska usluga
  • Centrala
  • Zamjena za odmor
  • Hall funkcija
  • Odredite sastanke

Telefonska služba je takođe dužna da pravilno evidentira i dokumentuje sve podatke. Želite li da se podaci unose i u vaš CMS? Tada zaposlenici vanjskog pružatelja usluga moraju za vas potpisati izjavu o zaštiti podataka.

Cijene

Troškovi su uvijek jako povezani sa željenim nivoom usluge. Ako se ponudi bolja usluga, cijene će također rasti. Relevantni su za cijene:

  • Potrebni jezici
  • Ponuđena podrška
  • Nivo dokumentacije
  • Trajanje poziva
  • Vrijeme naknadne obrade
  • Broj istovremenih poziva
  • Maksimalno vrijeme zadržavanja

Uz mjesečnu naknadu, često plaćate i svaku minutu razgovora koji započnete.

Troškovi su između 0,50 KM i 1,00 KM.

Naravno, možete dobiti i daleko niže cijene za call centar. Međutim, ovi pružaoci usluga često nemaju sjedište u zemlji koja govori njemački jezik.

Jesmo li pobudili vaše zanimanje za korištenje uredske usluge? Zatim nas kontaktirajte bez ikakvih obaveza:

Uspostaviti kontakt
WeConnect d.o.o. > Dolazno > Kancelarijska usluga

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Menadžer tehničke podrške