Upravljanje prigovorima u sigurnim rukama

Kao stručnjaci za kontakt s kupcima putem telefona, pružamo vam profesionalnu podršku u upravljanju žalbama . Želite li pružiti svojim kupcima priliku da odmah oduvaju? Onda ste u pravu s nama.

Pogledajte naših 10 savjeta za upravljanje žalbama i uvjerite se u našu stručnost.

Prihvaćamo vaše žalbe i evidentiramo ih u pisanom obliku. Na taj način možete stalno poboljšavati svoj proces i tijek rada i izbjeći daljnje žalbe.

Upravljanje žalbama je način brzog otkrivanja grešaka u vašim proizvodima i uslugama i stoga ga treba učiniti lako dostupnim kupcu.

Vaše prednosti:

  • Brza korisnička podrška
  • Kratko vrijeme čekanja
  • Jača lojalnost kupaca
  • Detaljni izvještaji
  • Unakrsna prodaja
  • Dogovorite sastanak

Testirajte naše upravljanje žalbama i kontaktirajte nas bez obaveze!

Kontaktirajte nas bez obaveze

Značaj upravljanja žalbama

Upravljanje žalbama je rješavanje žalbi kupaca od strane kompanije. Ovo se odnosi na sve mjere koje se poduzimaju u kontekstu žalbi kupaca kako bi se osiguralo zadovoljstvo kupaca .

Sadržaj informacija o žalbi posebno je važan. Uz ove informacije, upravljanje žalbama mora u konačnici izbjeći buduće događaje koji dovode do iste reakcije.

Između ostalog, koristi se i izraz upravljanje povratnim informacijama , koji u konačnici generira važne podatke koji pomažu kompaniji da poboljša svoje procese. Pored toga, pojam nema tako negativnu konotaciju.

Upravljanje žalbama je pod-područje upravljanja odnosima s kupcima. Pokušava ponuditi dodatnu vrijednost za kupca kroz lojalnost svojoj kompaniji .

Žalbe se posebno koriste za utvrđivanje mogućih problema i grešaka u poslovnom procesu . korisnička usluga uvelike se povećava snažnom interpretacijom upravljanja žalbama. Dakle, ovo je obostrano korisno rješenje.

Upravljanje žalbama nudi vašoj kompaniji sljedeće prednosti:

  • Lojalnost kupaca
    Dajte svojim kupcima priliku da se žale, oni će ih sa zahvalnošću prihvatiti i pobliže se obvezati. Nijedno upravljanje pritužbama nije kontraproduktivno.
  • Poboljšanje proizvoda
    Učite na svojim greškama i poboljšajte svoje proizvode i usluge.
  • Više prodaje
    Kupci često naručuju pogrešne proizvode i savjet mogu dobiti na vrućoj telefonskoj liniji. Tu se susreću daljnje prodaje ili povrati.
  • Izbjegavanje negativnih kritika
    Ako vaši kupci nemaju priliku da se žale, povećava se vjerojatnost da će to učiniti na portalima za pregled, kao što su Google MyBusiness i Co.

Ciljevi upravljanja žalbama

Cilj upravljanja žalbama je, s jedne strane, stjecanje znanja o izgledu vlastite tvrtke s gledišta kupca. S druge strane, ovo je znanje namijenjeno poboljšanju zadovoljstva kupaca, a time i lojalnosti i odanosti kupaca .

To se postiže uklanjanjem potencijalnih žalbi. Ako se problem može riješiti odmah, to u većini slučajeva dovodi do jače lojalnosti kupaca. To štedi troškove i planiranje prodaje čini mnogo efikasnijim.

Glavni cilj
Povećanje lojalnosti i zadovoljstva kupaca

Koncept upravljanja žalbama i ujednačena briga o kupcima

Upravljanje žalbama u kompaniji mora stvoriti koncept pomoću kojeg se prigovori kupaca mogu na zadovoljavajući način riješiti u interesu obje strane. Treba koristiti jedinstveni postupak , što kupcu čini ugodnim od žalbe do rješenja.

Čak je i jednostavna mogućnost žalbe ovdje presudna. Kupcu mora biti lako da se žali. Važne informacije primate putem žalbi. Iskoristite ovo!

Izbor medija za primanje žalbe je velik. Treba zagovarati lične obrasce . Na primjer, agent može dobiti važne informacije putem telefonske linije . Što se detaljnije prigovori dokumentiraju, to se faktori problema mogu bolje riješiti.

Kada prihvaćate žalbu , važno je da se kupcu pokaže razumijevanje i da se riješi njegov problem. Upravljanje žalbama mora osigurati da je rješenje moguće. Čak i ako agent ne zna odgovor, mora znati koji odjel može.

Svaka osoba je doživjela telefonski poziv , pri čemu riječ "okrugli" mora biti shvaćena doslovno. Ovo je posebno ružno i treba ga hitno izbjegavati. U svakom slučaju, odjel za prihvaćanje žalbi treba tačno znati tko može tehnički riješiti pitanje ili problem.

Tada se odvija obrada žalbe . U nekim slučajevima to nije moguće. Objašnjenje je ipak bolje nego ništa. Ostale opcije su smanjenje cijena ili zamjena proizvoda . U svakom slučaju, postupak bi trebao biti jasno strukturiran tako da zaposlenici znaju tačno kako reagirati na pritužbe.

Isprobana opcija je pitati kupca kako može dobiti naknadu. Trebali biste slijediti prijedloge kupaca sve dok su u okvirima mogućnosti. Zatim treba razmotriti žalbe. Ove informacije treba razvrstati prema važnosti i važnosti, a zatim planirati protumjere.

Tip
Podijelite moguće probleme u potkategorije kako bi zaposlenici u odjelu za rješavanje pritužbi znali kamo u najgorem slučaju uputiti kupca.

Kako vas podržavamo!

Zahvaljujući našem iskustvu u području telefonskog savjetovanja i našim kursevima obuke, naše osoblje je dobro obučeno da odgovori na žalbe i pritužbe kupaca.

Ljubaznost i orijentacija na rješenje važni su vodeći principi u Quopio-u. Naš CRM sistem omogućava snimanje svih važnih podataka. Na taj se način sve žalbe sistematski evidentiraju u skladu sa šemom koju ste naveli i prenose vam direktno. To vam omogućava lakšu procjenu podataka. Na taj način možete brzo i efikasno vidjeti koji uzroci vode do žalbi i koliko često se javljaju. To omogućava brže vrijeme odziva za rješavanje ozbiljnih grešaka.

Stupite u kontakt s nama bez obaveza! Podržavamo vas u upravljanju žalbama. Uspostaviti kontakt
WeConnect d.o.o. > Dolazno > Upravljanje žalbama

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Šef tehničke podrške