Povećajte prodaju efikasno i trajno uslugom nakon prodaje i opsežnim upravljanjem.
Nakon prodaje može povećati vašu prodaju i uveliko poboljšati zadovoljstvo kupaca. Ali šta je zapravo Upravljanje prodajom i koje aktivnosti spadaju u ovo područje i kako možete poboljšati svoje proizvode i usluge zahvaljujući nakon prodaje?
Ovaj se članak bavi problemima:
- Definicija nakon prodaje
- Ciljevi nakon prodaje
- Kakve se mogućnosti razvijaju nakon prodaje
- Stvaranje i poboljšanje procesa nakon prodaje
- Koristite profesionalnu uslugu nakon prodaje
Naše iskustvo na polju odlazne telefonije i izričito Usluga nakon prodaje podržava vas u ostvarivanju prodaje i jačanju lojalnosti kupaca. Nakon prodaje upravljanje je usmjereno na vaš proizvod ili uslugu.
Proces se prilagođava na osnovu bolnih tačaka kupaca. Na taj način neprestano dobivamo sve bolje uvide, a možemo i bolje reagirati. Svi se nalazi detaljno bilježe tako da ih možete uklopiti u svoje planiranje proizvoda.
Vaše prednosti prilikom korištenja naše usluge nakon prodaje su:
- Povećanje prodaje
- Detaljna kritika proizvoda (od strane kupca)
- Veća lojalnost kupaca
Kontaktirajte nas bez obaveze i saznajte više o našoj usluzi nakon prodaje.
Kontaktirajte nas bez obaveze



Definicija nakon prodaje
Post-prodaja su procesi nakon uspješne prodaje robe ili usluga kupcima.
Stoga je primarni cilj upravljanja nakon prodaje zadržavanje kupaca.
Pokušava se vezati ih za proizvod, uslugu ili za vlastiti brend . Lojalnost kupaca koja rezultira vodi održivom ekonomskom rastu svake kompanije jer postižu redovne kupovine i veće marže.
Kao potpodručje upravljanja odnosima s kupcima, upravljanje nakon prodaje podržava održavanje odnosa s kupcima i idealno pokreće nove kupovine. Oni mogu nastati, na primjer, unakrsnom prodajom.
Rezimirano
Sve radnje poduzete nakon prodaje. Ciljevi su jača lojalnost kupaca , daljnja prodaja i dobivanje konstruktivne kritike.
Ciljevi nakon prodaje?
Primarni cilj nakon prodaje je povećati dobit ciljanom lojalnošću kupaca . Zbog prevelike zasićenosti tržišta u gotovo svim industrijama, lojalnost kupaca postala je ključni faktor.
Kratki pregled mogućih ciljeva nakon prodaje:
-
Povećanje prodaje
- Unakrsna prodaja
- Proširenja proizvoda
- Poboljšanja
-
Lojalnost kupaca
- Zahvalnost
- Povratne informacije
- Optimizacija procesa
-
Kritika
- Poboljšanje proizvoda
- Istražite nišna tržišta
- Utvrdite tačke bola
Agresivna politika cijena koristi se za pokušaj pridobivanja novih kupaca . To znači da vaši kupci mogu vrlo brzo otići ako ih ne zadržite pravilno. Pored toga, prodajni predstavnik je važan izvor informacija , jer važne informacije prima u kontaktima s kupcima.
Uključuju njihove želje i zadovoljstvo vašom kompanijom te koji konkurenti im više odgovaraju i zašto.
Ove informacije iz uprave nakon prodaje takođe vam pomažu u planiranju vaših proizvodnih linija i usluga. Ovo možete proširiti i poboljšati prema zahtjevima kupaca .
Mogućnosti nakon prodaje
Menadžment nakon prodaje koristi različite metode. Nakon prve kupnje , ovaj će se kontakt pokušati dalje razvijati. Znate to iz mrežnih robnih kuća, gdje se vaše povratne informacije traže nakon određenog vremenskog perioda.
Bilteni vas obavještavaju o novim proizvodima i posebnim popustima, tako da nećete propustiti akciju. U pravilu će vam se preporučivati proizvodi slični vašoj prvoj kupovini. Sofisticirani tim za upravljanje nakon prodaje zna koje proizvode kupuje koji segment kupca. Na primjer, ako je 100 kupaca kupilo 3 proizvoda, a novi kupac želi samo jedan od tri proizvoda, to bi trebalo oglašavati s njim.

Drugi instrument je proširenje usluge. Vjerni kupci dobivaju popuste za veće količine ili besplatne dodatne proizvode za svoje pretplate. Ovi „pokloni“ vas ništa ne koštaju ako ne pređete određeni iznos, jer se odbijaju od poreza.
Međutim, direktni marketing ostaje najčešće korišten medij nakon prodaje. Ovdje treba posebno naglasiti akviziciju telefona . Jer ovo stvara lični razgovor i reakcije kupaca mogu biti apsorbirane. To dovodi do više uvida u želje kupca a time i do veće zahvalnosti. Pored toga, nema izuzetno visokih troškova, kao na ličnim sastancima kupaca na lokaciji.
Napravite i poboljšajte postupak nakon prodaje
Koju god mjeru želite koristiti, strategija i proces igraju ključnu ulogu. Postoje knjige koje će vas obučiti za marketing putem e-maila.
U Dialogmarketing , baza kupaca se prvo analizira. Ovisno o vašoj internoj segmentaciji kupaca, nekoliko procesa se također pokreće. U tom kontekstu često nailazimo na ABC segmentaciju kupaca .
Naravno, odabrana destinacija je takođe presudna. Ako želite povećati zadovoljstvo kupaca, najvjerojatnije treba kontaktirati C-kupce. Optimizacija za kupce C može dovesti do odustajanja kupaca A, pa ih treba ponovno kontaktirati prije nego što se izvrše promjene i ako je potrebno, nude se 2 različita proizvoda ili usluge .

Ako su kupci i ciljevi jasno definirani, provodi se STVARNA analiza . Tu se identificiraju točke bola, kao i karakteristike koje vaši kupci vole u vašoj kompaniji.
Ove karakteristike takođe menjaju pristup. Kao agencija možemo bolje odgovoriti na prigovore i promovirati vaše interese.
Profesionalizam poslije prodaje
Kroz naše iskustvo u direktnom kontaktu s kupcem podržavamo vas u upravljanju nakon prodaje.
Unaprijed pripremamo analizu mogućnosti / potreba kako bismo točno odredili koje vam opcije omogućavaju izgradnju jačih odnosa sa svojim kupcima. Pritom ćemo vam objasniti koja metoda dovodi do najvećeg mogućeg uspjeha uz najniže troškove . Zatim telefoniramo i obavještavamo vaše kupce o vašim posebnim ponudama i uslugama.
Takođe provodimo ankete i prikupljamo sve važne informacije. Kao sljedeći korak provodimo kompetentnu analizu ovih pregleda. Dajemo vam preporuke u kojim intervalima trebate savjetovati svoje kupce ili ih informirati o novim uslugama.
Ovo može biti vrlo različito, ovisno o industriji i usluzi. S nama pored vas stvaramo mogućnosti i uklanjamo rizike. Kontaktirajte nas još danas!
Kontaktirajte nas bez obaveze i primite konkretne informacije za svoj projekat. Uspostaviti kontakt
Vaša kontakt osoba
Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Vođa tima