Vaša agencija za akviziciju kupaca za trajnu lojalnost kupaca i predvidljiv uspjeh
Podržavamo preko 150 kompanija kao agencija za akviziciju kupaca . Kao pružatelj usluga, specijalizirali smo se za telefonsko stjecanje novih kupaca. Možemo vam pomoći u sljedećim područjima i na taj način osigurati stalan protok kupaca :
- Zakazivanje terenske službe
- Direktna prodaja
- Proizvodnja i kvalifikacija potencijalnih klijenata




Definicija kupca
Riječ „steći“ dolazi od latinske riječi „steći“, što znači nešto poput „steći nešto“ ili „steći nešto uz to“. Ako želite nešto nabaviti, želite kupiti nešto određeno ili nabaviti tu određenu stvar.
U poslu, posebno kada je riječ o kupcima i potencijalnim klijentima , riječ se može prevesti i jednostavno kao "pobjeda" - tako se novi kupci za kompaniju osvajaju stjecanjem novih kupaca. >
Naša se agencija specijalizirala za akviziciju u svim aspektima, kao i za fleksibilnu i pojedinačnu prodaju . Za to koristimo samo visoko obučene stručnjake i stručnjake sa dugogodišnjim iskustvom.
Strategija, obrazac i pristup kupca
Pronalaženje prave usluge za vaš proizvod ili uslugu presudna je točka za ekonomski rast. U većini slučajeva koristi se nekoliko metoda zajedno .U nastavku želimo ukratko razgovarati o najčešćim tehnikama i procesima koji se koriste u kupnji klijenata.
Kupnja kupca putem e-mail
Kada kupce kupujete e-mailom, mora se napomenuti da je hladno pozivanje zabranjeno. Morali ste dobiti prethodni pristanak osobe za kontakt ili kontakt s njom.
U marketingu e-mailom pokušava se koristiti takozvani olovni magneti kako bi se povećala spremnost za slanje vlastite adrese e-pošte. Često se susreću sljedeći olovni magneti:
- Kontrolne liste
- Predlošci i uzorci
- Skripte
- Tekstualne pretplate
- Web aplikacije
- Plan / obrasci
- Radne sveske
- Studije
- Vodiči
- u. v. m.
Marketing putem e-pošte jedna je od najboljih tehnika nakon prodaje i ima smisla za većinu proizvoda i usluga.
Predložak
Da bi vaš e-mail postigao potpuni uspjeh, treba ga personalizirati. Pronađite informacije povezane sa kompanijom. Istražite! To je vrijedno toga! Ispod je primjer uspješne e-pošte za vaše potencijalne kupce.
Prima: m.mustermann@firma.de
Predmet: Čestitamo na promocijiPoštovani gospodine Mustermann,
Čestitamo na vašoj novoj promociji za menadžera razvoja. Na osnovu vašeg Xing profila, izvrsno ste obavili posao u [Kompaniji].
Ako ste zainteresirani za integraciju novog sistema upravljanja procesima kako biste mogli bolje vizualizirati svoje procese, kontaktirajte me.
Mislim da je vaš posao sjajan i radujem se suradnji s vama.
S poštovanjem,
[vaše ime]
Što više informacija koristite, to je zahtjev za kontakt lakši i možete odgovoriti na pojedinačne zahtjeve i kritike. Ovaj metod preporučujemo u B2B području.
U B2C trebali biste slati e-poštu koja je prilagođena unaprijed definiranim segmentima ciljne grupe.
Kupnja putem telefona
Kada je akvizicija kupca telefonom , hladno pozivanje uvijek je dozvoljeno ako postoji pretpostavljeni interes za vaš proizvod ili uslugu. U tom slučaju ovisi o vašoj robi. Ako je potrebno, kontaktirajte nas potpuno besplatno.
Za prikladno stjecanje putem telefona, obučeno osoblje je od presudne važnosti . Međutim, ciljevi kupnje kupaca trebaju se odrediti ovisno o vašem proizvodu ili usluzi i vrsti kupca.
U B2B i za veće transakcije, sastanak za prezentaciju na lokaciji obično se postavi na prvu kontakt. Međutim, kod manjih transakcija i u B2C-u češće se dešava da usmjeravaju prodaju na telefon.
Metoda
Evo kratkog pregleda koraka koje biste trebali poduzeti za uspješno preuzimanje telefona .
-
Precizno definirajte proizvod i uslugu (najviše 3 rečenice)
- Provjera razumljivosti
-
Formirajte ciljane kupce i segmente
- Generisanje podataka
-
Stvorite vodič
- Usmjereno na ciljne kupce
- Razmotrite moguće prigovore
- Uzmite u obzir damu iz čekaonice
-
Kontaktirajte kupce
- Koristite tehnike prodaje
- Ciljano rješavanje prigovora
- Brzo identificirajte kupce gluposti radi efikasnijeg rada
- Stalno poboljšavajte smjernice i prilagođavajte ciljnu skupinu
Sretni smo što ćemo preuzeti sve ove korake ako želite koristiti profesionalnog vanjskog pružatelja usluga. Također nudimo i telefonsku obuku i podučavanje za vaše prodajno osoblje putem telefona.
Pogledajte kontrolnu listu za akviziciju kupaca i označite sve bodove!
Kupci putem društvenih mreža
U principu, tri različite grupe platformi uspostavile su se u akviziciji kupaca putem društvenih medija :
- Poslovne mreže (LinkedIn, Xing)
- Privatne društvene mreže (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest)
- Video mreže (YouTube, Vimeo)
Ovisno o odabranoj grupi, trebaju se koristiti različite tehnike. Na svim platformama imate mogućnost oglašavanja i obraćanja kupcima putem vizuelnih signala.
Da biste brže postigli veliki doseg, trebali biste razmotriti i udruženi marketing i nagradni marketing u području društvenih medija.
Osvojite Xing za kupce
U Xingu imate mogućnost pretraživanja posebno za ljude i imate velik broj filtera koje možete koristiti. To uključuje profesiju, industriju, iskustvo i još mnogo toga. m ..
Trebali biste koristiti Xing kada je riječ o B2B poslu. Međutim, obratite pažnju na smjernice Xinga, jer neselektivno slanje neželjene pošte nije dopušteno.
Facebook za akviziciju kupaca
Kada koristite Facebook, Instagram i Co., trebali biste uglavnom koristiti funkciju za oglašavanje i aktivno sudjelovati u grupama. Zato nemojte ići samo u grupu da promovirate svoj cilj.
Tema umrežavanja ovdje igra vrlo važnu ulogu. Pokažite se javno na društvenim mrežama i zablistajte svojom stručnošću ili inovativnom idejom.
Kupnja YouTube korisnika
Izgradnja vlastitog kanala i zarađivanje novca na njemu na YouTubeu i Co nije lako. Za uspješno stvaranje sadržaja trebali biste koristiti profesionalnu podršku.
YouTube je također jedna od društvenih mreža. Dakle, povežite se sa stručnjacima iz industrije . Imajte na umu da ovo može biti skupo za visoke ljude na sceni, jer plasmani proizvoda obično koštaju.
Saveti za sticanje novih kupaca u B2B
Prilikom stjecanja novih kupaca u B2B, treba uzeti u obzir neke posebne karakteristike. Ispod smo kreirali malu listu koju biste trebali imati na umu prilikom privlačenja kupaca.
- Pronalaženje kontakt osobe
Što je veća kompanija, to je teže pronaći kontakt osobu. Obratite pažnju na veličinu, a zatim sami procijenite isplati li se trud. - Teška direktna prodaja
U pravilu se prodaja ne vrši odmah. Prvo je prezentacija, a nekoliko zaposlenika odlučuje zajedno. U prvom koraku pokušajte ugovoriti sastanak . - Obično zapošljavaju
Ako nemate novi proizvod, vjerojatno ćete zaposliti kupce. Vaši ciljani kupci uglavnom su već integrirali ono što nudite. Zato se pripremite za to. - Istaknite dodanu vrijednost
Istaknite dodanu vrijednost koju nudite. Neka bude kratko i slatko. - Obučite zaposlenike
Provjerite jesu li vaši prodavci više nego adekvatno obučeni. - Neka profesionalci preuzmu posao
Predajte nam vašu novu kupnju klijenta. Naš svakodnevni kruh uvjerljiv je putem telefona i zakazivanja sastanaka.
Troškovi pribavljanja kupaca
Troškovi se uvelike razlikuju ovisno o korištenoj metodi. Naši troškovi u telefonskoj usluzi bez osnovne naknade odnose se na dolazne cijene.
Što se tiče kupca, naše cijene za testni paket kreću se oko 15-20 € po hladnom kontaktu. Cijena ovisi o industriji . Kontakt se ostvaruje dok od njih ne dobijemo odgovor. generiranje potencijalnih klijenata , - kvalifikacija i naknadna obrada uključeni su u cijenu.
Za dodatne informacije kontaktirajte nas bez obaveze i testirajte našu premium uslugu. Uspostaviti kontakt
Vaša kontakt osoba
Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Vođa tima