Generacija potencijalnih klijenata - agencija za bolje potencijalne klijente
Naknadna kvalifikacija potencijalnih klijenata na telefonu povećava vaše prodajne mogućnosti putem ciljanih tehnika prezentacije već u prvom kontaktu . Znate kako se računa prvi dojam.
Garantujemo:
- Potencijalni potencijalni kupci za vašu kompaniju
- Nema zakazanog sastanka za kafu
- Kvalitetna kvalifikacija za potencijalne klijente
- Povećana stopa završetka
Pitati? Zatim nas kontaktirajte bez ikakvih obaveza!
Kontaktirajte nas bez obaveze



Definicija generisanja podataka
Generiranje potencijalnih kupaca uključuje stvaranje liste potencijalnih kupaca . Potencijalni klijent je osoba koju bi mogao zanimati vaš proizvod ili usluga.
Da li taj interes zaista postoji glavni je zadatak kvalifikacije potencijalnih klijenata i slijedi neposredno nakon stvaranja potencijalnih klijenata.
Mjere za proizvodnju podataka
Do potencijalnih kupaca možete doći na više načina. Metode uključuju izravan kontakt, telefonom, digitalno i putem preporuka
Direktan kontakt
Evo različitih mjera pomoću kojih možete stupiti u direktan kontakt sa svojim potencijalnim kupcima:
- Posjete od vrata do vrata
- Izmjerite
- Informativni štandovi
Posjete od vrata do vrata
Ovaj se obrazac nalazi sve manje jer je napor za ovu vrstu akvizicije kupaca vrlo velik i u većini slučajeva nije povezan sa mogućim šansama za uspjeh stoji.
Izmjeri
Na sajmovima imate priliku izravno kontaktirati ljude koji i sami imaju informativni štand. Velika prednost ovdje je u B2B sektoru. Ovisno o događaju, možete odabrati tačno potencijalne kompanije.
Informativna kabina
Možete naravno postaviti i svoj štand s informacijama na sajmovima . Ovdje ćete biti kontaktirani i imati više kontakta s potencijalnim poslovnim partnerima. Kabina vam može puno pomoći ako vas vide.
Također su javni štandovi na kojima nudite pretplate ili uzorke, na primjer, dobro poznati način generiranja potencijalnih klijenata. Ovdje se često koriste hostese koje su obučene za izravan kontakt s kupcima i koje povećavaju vašu prodaju.
Generacija telefonskih kablova
Kada se telefonski generiraju potencijalni kupci, razlikuje se ulazni i odlazni. Ulaznom telefonijom zaposlenici čekaju poziv od kupca. Ovdje se bilježe svi potrebni podaci.
U osnovi, odlazna telefonija ne generira potencijalne kupce. Nasumično kontaktiranje ljudi iz imenika nije efikasno. Zbog toga se unaprijed generiraju potencijalni kupci koji su kvalificirani putem telefona. Imajte na umu da je u Njemačkoj zabranjeno kontaktirati ljude bez pristanka i da kompanije moraju imati pretpostavljeni interes.
Digitalno generisanje podataka
Postoji mnogo različitih metoda digitalnog generisanja podataka , od kojih se svaka dijeli na dolaznu i odlaznu. Moraju se poštovati zakonski uslovi. Digitalne mjere generisanja podataka uključuju:
- Marketing društvenih medija
- SEO / SEA
- PPC kampanje
- Marketing putem e-pošte (zabranjeno pozivanje putem hladnog telefona)
- Alati za generisanje podataka
Koja mjera mi odgovara?
To mnogo ovisi o vašem proizvodu ili usluzi. Ako je vašu robu vrlo teško objasniti ili je vrlo inovativna, trebalo bi da se održi sastanak na licu mjesta . Sretni smo što vas podržavamo s zakazivanjem .
Štand ima smisla i za inovativne ideje, jer se inovacije obično ciljano traže na sajmovima. Ovdje je važno uvijek pokazati dodanu vrijednost .
Troškovi za generisanje podataka
Troškovi se uvelike razlikuju od odabrane mjere. Uz optimizaciju pretraživača, troškovi su izuzetno visoki dok se ne postignu prvi rezultati.
Izravni kontakt je također vrlo skup, ali se posebno isplati za proizvode i usluge s visokim maržama prodaje. Preporučujemo kombinaciju različitih metoda.
Koristimo alate za generiranje potencijalnih klijenata koje potom kvalificiramo telefonom. Potrebna je samo generacija podataka. Možete ih kupiti kod nas za 1 € po potencijalnom kupcu.
Za više informacija kontaktirajte nas bez obaveze. Uspostaviti kontakt
Vaša kontakt osoba
Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Vođa tima