Postupak za garantovano sticanje kupaca

Kao agencija za telemarketing, prirodno preporučujemo suradnju s nama kao najbolji pristup kupcu . Međutim, ovdje vam želimo dati detaljan kontrolni popis sa vama na putu. Ako akvizicija i dalje ne uspije, i dalje možete koristiti naše usluge i povećati prodaju.

Prikupljanje kupaca jedan je od najvažnijih stupova svake kompanije. Ne postoji standardni recept za postupak . Hoće li mrežni marketing ili akvizicija putem telefona bolje funkcionirati, ovisi o vašoj usluzi ili proizvodu.

Sjetite se samo mnoštva opcija koje društveni mediji nude. Svaka marketinška mjera može imati različite učinke, a svaka platforma će imati različite rezultate.

Kontaktirajte nas bez obaveze

Važna pitanja na koja treba odgovoriti!

Ne žurite sa stjecanjem novih kupaca. Prije nego što možete uspješno pridobiti kupce, trebali ste unaprijed razjasniti nekoliko pitanja.

Da li je proizvod gotov?

Bolje polugotov na tržištu od dugog testiranja mudrost je koju je teško izvesti. Samo nekoliko loših recenzija na mreži može značiti kraj . Testirajte svoj proizvod s prijateljima i porodicom i prepustite se kritikama.

Negativna kritika je krilatica. Želite znati šta nije dobro u vašem proizvodu ili usluzi i što bi trebalo poboljšati. Često je početnicima teško sa zahvalnošću prihvatiti ovu kritiku, jer kako se nekome ne sviđa proizvod koji je razvijen dugi niz godina?

Vaš proizvod ne mora biti savršen na tržištu. Na početku može biti malo jeftinije , pa možete vidjeti mogu li se vaš proizvod i usluga uspostaviti u poslovnom svijetu.

Postoji li plan?

Mora postojati sistemski pristup kupci. Ovdje je dovoljan i jednostavan osnovni plan . Zabilježite mjere koje treba poduzeti.

Dakle, već možete razmišljati o tome kako pristupiti pojedinačnim kanalima. Na primjer, napravite zasebne planove za:

  • Telefonska akvizicija
  • Facebook
  • Instagram
  • Partnerski marketing
  • Utjecajni marketing
  • Marketing putem e-pošte
  • i SEO (optimizacija za pretraživače)

Stvorite mapu puta u pojedinačnim područjima. Čak i s malo ideje već možete postaviti ciljeve. Tada uvažavate šanse za uspjeh. Vi najbolje znate svoju konkurenciju i trebali biste znati koliko su jaki u svakom kanalu.

Preporučujem da ne koristite sve kanale odjednom, već da napravite minimalnu analizu mogućnosti / koristi kako biste znali kojim područjima treba pristupiti, a kojim ne.

Koliko je osoblje obučeno?

Vi i vaši zaposlenici vjerojatno znate svaki odgovor na pitanja o vašem proizvodu i usluzi nakon njihove obuke. Važnije pitanje je koliko su vaši zaposlenici dobri u ophođenju s ljudima?

korisnička služba i briga o kupcima određuju da li vaša tvrtka raste ili raste dugoročno, samo pokušavajući isplivati iz vrtloga bankrota.

Prvi kontakt često odlučuje o uspješnoj i dugoj vezi. Kao što je poznato, važan je prvi dojam. Čak se i najbolji proizvod mora prodati i prvo objaviti.

Obučite svoje osoblje. Nudimo interno podučavanje za lični razvoj i telefonsku obuku. Već smo uspješno izgradili i uspostavili telefonsku akviziciju u nekoliko kompanija.

Šta može koštati generisanje podataka?

Marketinški troškovi proizvoda često se pogrešno uzimaju u obzir prilikom planiranja. Dakle, unaprijed odredite koliko potencijalni kupac ili kupac mogu koštati kako biste ostali u plusu.

Na primjer, s PPC (Pay-Per-Click) kampanjama na Google Adsu plaćate između 0,18 i 5,88 USD po kliku, ovisno o industriji. Pogledajte troškove klika po djelatnostima .

Ne postaje svaki klik kupac. Ovdje je važno da vaša odredišna stranica bude maksimalno optimizirana . Mi u Quopiou također neprestano razvijamo svoju odredišnu stranicu, iako svoje kupce uglavnom osvajamo aktivnim akvizicijskim pozivima.

Vaša web lokacija određuje koliko ste pouzdani . Mnogi kupci ponovno pogledaju vašu stranicu nakon prvog kontakta kako bi ste imali bolju sliku o vama. Pokažite se u svom najboljem izdanju.

Kontrolna lista

Evo kontrolne liste koju možete koristiti prilikom stjecanja novih kupaca. Naša stručnost leži snažno u akviziciji telefona i na području SEO i SEA (oglašavanje putem pretraživača).

Bez obzira koji kanal na kraju koristite, ovaj kontrolni popis osigurava 100% da imate veće šanse za osvajanje novih kupaca .

1. Ko je ciljna grupa?

Ko će vaš proizvod ili usluga najviše pojednostaviti ili uljepšati život? Kome tačno najviše treba vaš proizvod?

Definirajte svoju ciljnu grupu što je preciznije moguće. Što bolje definirate željenog kupca, to će vam biti lakše pretvoriti sadržaj prilikom dizajniranja i privući vašu pažnju.

Prva verzija vašeg ciljanja u većini slučajeva neće definirati stvarnu ciljnu skupinu za koju stvarate sadržaj. Ali kako vaš marketinški proračun ne bi prošao uzalud, trebali biste odrediti sljedeće karakteristike:

Demografske karakteristike

  • Spol
  • Dob
  • Mjesto prebivališta
  • Porodični status
  • Porijeklo

Socio-ekonomske karakteristike

  • Zanimanje
  • Plata
  • Vlasništvo
  • Nivo obrazovanja
  • Zapošljavanje

Psihografske karakteristike

  • Postavljanje
  • Snage / slabosti
  • Želje / Nade
  • Motivacija
  • Potencijali

2. Odredišna stranica

Odredišna stranica je stranica na koju vaši kupci prvo dođu kad posjete vašu stranicu. Nemojte pogriješiti što ste kreirali odredišnu stranicu za sve svoje kampanje.

Posjetitelji koji na vašu stranicu dolaze s Facebooka imaju drugačiju namjeru od onih koji vas naiđu putem Googlea. Dizajnirajte svoju stranicu u skladu s tim. Sljedeće komponente treba kontinuirano optimizirati:

  • Privlačna slika
    Slika mora odgovarati vašoj ukupnoj korporacijskoj slici. Koristite pozitivne utiske. Smiješni i sretni ljudi pozitivno utječu na gledatelja
  • Naslov koji generira interes
    Koristite različite naslove i testirajte ih da vidite koji najbolje radi
  • Popis prednosti
    Kakve prednosti vaš kupac ima s vašim proizvodom ili uslugom? Zapišite ih na listu i predstavite na lako vidljivom mjestu
  • Društveni dokaz
    Ako ste već osvojili kupce, pohvalite se ponosnim kupcima
  • Poziv na akciju (CTA)
    Poziv na akciju ili poziv na akciju moraju biti posebno postavljeni

3. CTA dizajn + postavljanje

Najvažnija stvar na vašoj odredišnoj stranici je traženje trgovine . Recite svojim kupcima koji je vaš sljedeći korak i šta mogu očekivati. Budite što precizniji.

Pazite da su CTA direktno u vidljivom području i da se ne moraju pomicati prema dolje. Ako se koriste polja obrasca, traži se onoliko informacija koliko je hitno potrebno. Evo još savjeta o tome kako vaši obrasci postižu veću stopu konverzije .

Ako je to nekako moguće posjetitelju vaše web stranice pružite osjećaj da mora odmah djelovati . Privremene ponude imaju upravo ovaj učinak, ali struktura rečenica također može pomoći.

Vaš CTA mora biti vidljiv i samorazumljiv i usmjeravati potencijalnog kupca u željenom smjeru.

4. Odredite odgovarajuće kanale

Svakim proizvodom i svakom uslugom može se upravljati putem svih kanala. Međutim, efikasnost će se drastično razlikovati. Koristite definiciju ciljne grupe iz koraka 1 i razmislite o tome kako najbolje doći do svojih kupaca.

Telemarketing

Telefonski marketing i akvizicija putem telefona posebno se isplati u B2B poslovnom polju. U B2C-u je zabranjeno i na hladnom pozivu . Privatnim kupcima možete se obratiti telefonom samo ako su vam prethodno dali dozvolu.

Kao stručnjaci za dijalog s kupcima, mi iz tvrtke Quopio znamo da se posebno proizvodi koji zahtijevaju objašnjenje najbolje prodaju putem telemarketinga . Telemarketing se isplati samo za skuplje proizvode počevši od četverocifrenog asortimana.

Troškovi : Vrlo visoki
Najprikladnije : U B2B segmentu i proizvodi koji zahtijevaju objašnjenje
Trajanje : Mogu se postići brzi rezultati

SEO

Vjerovatno najisplativija metoda na duge staze je optimizacija pretraživača. Nema uvijek smisla pisati blog o svojim proizvodima, ali sami proizvodi se također mogu rangirati na pretraživačima.

Potrebno je puno vremena da se poboljša rang. Uz dobar sadržaj, međutim, poredak ostaje i može trajati nekoliko godina. Nakon jedne godine SEO-a, SEO-om stječemo oko 4 kupca mjesečno.

Troškovi : dugoročno minimalni
Najprikladnije : Svi (gotovo svi pretražuju na Googleu)
Trajanje : Traje izuzetno dugo

Društveni mediji

Društveni mediji se isplate mlađoj publici. Pogotovo ako imate strategiju marketinga sadržaja koja neprestano generira novi sadržaj. Na taj način možete postepeno povećavati doseg.

Pored toga, lojalnost kupaca je takođe jača jer svojim kupcima dajete direktnu vezu do vaše kompanije i pružate im korisne informacije. Koja platforma najbolje funkcionira, ovisi o vašoj ciljnoj grupi.

Troškovi : Prilično jeftini
Najprikladnije : Za mlađe ljude / mobilne uređaje
Trajanje : Traje jako dugo

Affiliate marketing i marketing utjecaja

Jeste li uvjereni u svoj proizvod? Zatim pitajte utjecajne ljude u vašoj niši da li se žale na vaše proizvode. Ako su uvjereni u vaš proizvod ili uslugu, možete brzo očekivati visoku zaradu!

Na Affiliate Marketing također imate priliku plaća se samo u slučaju uspješne prodaje. Dakle, nemate rizika i dobivate besplatno oglašavanje. Međutim, pokretanje uspješnog pridruženog programa može biti vrlo skupo.

Da bi to bilo moguće, morate podružnicama ponuditi iznos vrijedan za podružnice. Uz to, trebali ste već stvoriti određeni doseg i optimiziranu odredišnu stranicu. Ako vam podružnica dovede 10.000 posjetitelja, ali se vaša odredišna stranica ne konvertira, neće u nju uložiti više energije .

Troškovi : Prilično skupo
Najprikladnije : Za nišne proizvode
Trajanje : Umjereno

E-Mail Marketing

Najučinkovitija metoda za pridobivanje kupaca i poticanje nove prodaje je Marketing e-poštom . Čim se korisnici pretplate na vaš bilten, možete ih potaknuti na nove kupovine.

Sve što trebate učiniti je natjerati posjetitelje web stranice da se pretplate na vaš bilten. Postoje razni olovni magneti koje možete koristiti. Tada možete koristiti personalizirane poruke da stimulirate kupovinu i efikasno povećate prodaju.

Troškovi : Vrlo jeftino
Najprikladnije : Za nišne proizvode sa zanimljivim informacijama
Trajanje : Umjereno

5. Strategija marketinga sadržaja

Osim telemarketinga, kao kanala za privlačenje kupaca, potrebno je imati i strategiju marketinga sadržaja . Većina kompanija nema strategiju i objavljuje sadržaj neselektivno.

Ciljano koristite sadržaj koji kreirate. Povežite svoje posjetitelje bliže sa svojom kompanijom i prijavite Googleu da pišete o relevantnim temama u svojoj niši ili da ste stručnjak u njoj. Dakle, imate koristi u svim područjima

  • SEO
    Google će vas rangirati više u vašoj niši ako imate više sadržaja u ovom području
  • Društveni mediji
    Stalnim sadržajem društvene mreže će također pozicionirati vaš sadržaj više, a vaši kupci će se tješnje povezati
  • Affiliate & Influencer Marketing
    Što više sadržaja ponudite, vaše podružnice i influenceri vas mogu bolje promovirati
  • Marketing putem e-pošte
    Dobar sadržaj osigurava da vaši sljedbenici žele biti u toku. PA ih lako možete vezati olovnim magnetima

6. Postavite reklame

Trebali biste postaviti oglase tako da se mogu testirati vaše odredišne stranice i oznake naslova. To vam daje priliku brzo testirati i poboljšati učinak odredišnih stranica.

Koristite svoju unaprijed definiranu ciljnu grupu za postavljanje reklama. Ovo vam omogućava i brže prepoznavanje je li vaša ciljna grupa ispravno definirana. Pomoću podijeljenih testova možete vidjeti koje slike, tekstovi i naslovi rade bolje.

Pored toga, u željeno vrijeme možete kontaktirati samo korisnike mobilnih uređaja ili korisnike računara.

Ako zaustavite oglašavanje kako biste uštedjeli novac, možete zaustaviti i sat kako biste uštedjeli vrijeme
~ Henry Ford

7. AB testiranje i analiza

Koliko dobro ocjenjujete svoje statistike? Mnogi ljudi jednostavno znaju kako integrirati Google Analytics na svoje web mjesto i imaju problema s definiranjem ciljeva u Google Analyticsu.

Naučite pravilno koristiti Google Analytics i upotrijebite dobivene podatke da biste bolje dizajnirali svoje odredišne stranice i vidjeli gdje još imate prostora za poboljšanje.

Za AB testiranje, savjetujem vam da koristite Google Optimize. Uz besplatnu verziju može se istovremeno provesti do 5 testova. To bi definitivno trebalo biti dovoljno za optimizaciju važnih stranica.

Sve u svemu, Google Optimize nudi 3 različite vrste testa:

  • AB-test
    Ovdje se uspoređuju različite verzije stranice i provjerava se koja od te dvije postiže željeni (vaš odabir) rezultat
  • Multivarijantni test
    U ovom se obliku odredišna stranica može podijeliti u nekoliko odjeljaka. Sada svaki odjeljak ima svoje varijacije. Sve rezultirane varijacije su testirane. Primjer: 3 odjeljka s po 3 verzije znače 27 različitih varijacija
  • Test preusmjeravanja
    Ovdje se uspoređuju dvije različite odredišne stranice kako bi se vidjelo koji od dva URL-a postiže bolje rezultate

Optimizirajte svoju web stranicu kontinuirano, inače ne možete očekivati bolje rezultate. Ne zaboravite da je vaša web stranica više od vaše posjetnice.

Ko prestane biti bolji, prestao je biti dobar!
~ Philip Rosenthal

Krivulja šanse za uspjeh i učenje

Kriva učenja bit će vrlo strma u svakom segmentu i platformi. Brzo ćete učiti i neprestano se usavršavati kako biste ljude osvijestili o vama. Međutim, suština konverzije može potrajati malo duže dok se ne pronađe pravi "recept".

Šanse za uspjeh uvelike ovise o vašem proizvodu, planiranju, sposobnostima i ustrajnosti. Ako vaš proizvod ili uslugu nije lako razumjeti, dobrodošli ste da koristite naše usluge i iskoristite trenutnu prodaju i jake odnose s kupcima.

Naš pristup akviziciji putem telefona

Već smo za vrlo kratko vrijeme osvojili preko 150 kupaca. Naša metoda je jednostavna, ali efikasna. Srž su naši tečajevi obuke u kojima svoje zaposlenike osposobljavamo na najvišem nivou u sticanju i brizi o kupcima.

Naš pristup kupci putem telefona jednostavan je za upotrebu. Pri čemu nedostatak iskustva i znanja može biti prepreka u nabavci telefona. Slobodno probajte sami.

Ako želite odmah pridobiti kupce telefonom, ne ustručavajte se kontaktirati nas! Kontaktirajte nas
WeConnect d.o.o. > Odlazno > Pribavljanje kupaca

Vaša kontakt osoba

Slobodno nas kontaktirajte ako imate pitanja
Jasmin Alfter
Jasmin Alfter
Vođa tima
Jasmin Alfter
Agron Ilazi
Menadžer tehničke podrške